برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت : سرمایه‌گذاری در استان امری مطلوب است سال آینده همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه را با میزبانی گروه صنعتی مدلل برگزار خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم گفت : براساس اسناد مطالعاتی و آمایش سرزمینی ظرفیت‌های متنوع و قابلیت‌های ویژه کرمانشاه را باید به سرمایه گذاران داخلی و خارجی و کرمانشاهیان دلسوز و دغدغه‌مند توسعه این دیار معرفی می‌کنیم و از آنان به صورت ویژه برای ایجاد اشتغال پایدار حمایت خواهیم کرد.

به گفته استاندار کرمانشاه با این مجموعه اقدامات تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت همه کرمانشاهیان برای توسعه بهره‌مند شویم و در این مسیر نقش بخش خصوصی یقیناً بسیار موثر و شتاب دهنده است.

جایگاه کرمانشاه به عنوان مرکز مبادلات تجاری و رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی غرب کشور را با تکیه بر روحیه خودباوری و اصل ما می‌توانیم به عنوان شعار دولت مردمی احیاء خواهیم کرد و به همین منظور ضمن دعوت از همه تلاشگران عرصه تولید و خدمات اعلام می‌کنیم به صورت ویژه از سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد و مسیر پیش روی آنان را برای موفقیت هموار می‌نماییم.

کرمانشاه با دارا بودن پنج مرز و بازارچه رسمی از ظرفیت‌های مطلوبی برای تولید کالا‌های صادرات محور برخوردار است که می‌توان در آینده از پتانسیل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نیز استفاده کرد.

وجود ویژگی‌های طبیعی، دشت‌های خرم، مناطق غنی و عظیم، آب و خاک پربرکت و پرطراوات و ظرفیت‌های بی نظیر در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، بازرگانی، مبادلات مرزی و گردشگری مسیر توسعه استان را با همراهی و همدلی دولت، مردم و بخش خصوصی هموار می‌سازد.

کارخانه پاکت سازی با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان امکان تولید سالیانه ۹ هزار و ۲۰۰ محصول معادل ۱۱۰ میلیون پاکت را در سال دارد که ۲۰ درصد نیاز داخلی کشور را تأمین می‌کند و از مجموع تولید این واحد ۴۰ درصد برای سیمان سامان و ۶۰ درصد برای دیگر صنایع تولیدی کشور استفاده می‌شود.

کیفیت برتر محصولات و توجه به مسایل زیست محیطی در این کارخانه شایسته تقدیر است برای تحقق شعار سال به عنوان راهبردی اساسی بی شک با تجمیع همه ظرفیت‌ها و امکانات، تسهیل امور و بهبود فضای کسب و کار در مسیر مانع زدایی و پشتیبانی از تولید به صورت موثر حرکت خواهیم کرد و در شتاب بخشی به طرح‌های توسعه‌ای لحظه‌ای درنگ نخواهیم داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار