شروع توزیع برنج طرح تنظیم بازار در داراب

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی داراب از توزیع ۲۴۰ تن برنج طرح تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: به منظور تامین کالا‌های اساسی و تنظیم بازار، ۲۴۰ تن برنج طرح تنظیم بازار توسط قرارگاه امنیت غذایی این مدیریت تهیه شده است که به نرخ مصوب بین مردم توزیع می‌شود.

حبیب اله فتحی گفت: از این میزان برنج، ۱۴۴ تن برنج تایلندی و ۹۶ تن برنج هندی طرح تنظیم بازار است که برنج تایلندی به قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی با نرخ هر کیلو ۱۸ هزار و۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

او گفت: با هماهنگی صورت گرفته اداره تعاون روستایی این برنج‌ها را از طریق فروشگاه‌های اتحادیه تعاونی روستایی و سایر فروشگاه ها، در نقاط مختلف شهرستان بین مردم توزیع می‌کند.

فتحی با توجه به اینکه تهیه و توزیع برنج توسط قرارگاه امنیت غذایی این مدیریت تا پایان سال ادامه دارد، گفت: امیدوار هستیم با توزیع ادامه دار برنج طرح تنظیم بازار، شاهد کاهش قیمت این محصول در بازار باشیم.

این مقام مسئول گفت: به منظور کنترل قیمت بازار شب عید، سایر کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار نیز توسط این قرارگاه، تهیه و بین مردم توزیع خواهد شد.

او گفت: قرارگاه امنیت غذایی این مدیریت به منظور کنترل قیمت و جلوگیری از گران فروشی محصولات غذایی با همکاری بسیج اصناف و سایر ادارات مرتبط بصورت روزانه بر توزیع مواد غذایی در فروشگاه‌های مختلف بازرسی و نظارت دارند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن رفعت جو
۱۳:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام . آقا دمتون گرم چه عجب بالاخره یه خبر از داراب ما هم گذاشتین خخخ