آزادی ۱۵ زندانی مالی در سنندج

۱۵ زندانی مالی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری کردستان و برخی دیگر از مسئولان از زندان مرکزی سنندج آزاد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - در مراسمی که با حضور رییس کل دادگستری کردستان، دادستان سنندج، مدیرکل زندان‌های استان و نمایندگانی از سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد بعد از مولودی خوانی و سرود انقلابی متناسب با دهه فجر، ۱۵ نفر از مددجویان که به دلیل محکومیت‌های مالی در زندان مرکزی سنندج به سر می‌برند آزاد شدند.

 مدیرکل زندان‌های استان در این آیین گفت: با توجه به مصوبه شورای قضایی استان، تا پایان دهه فجر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، با کمک سپاه تعداد ۲۸ زندانی دیگر آزاد خواهند شد.

امروز همچنین به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب، ۴۳ بسته معیشتی که با کمک سپاه تهیه شده بود به خانواده‌های زندانیان اهدا شد.

رییس کل دادگستری کردستان و دادستان سنندج مرکز استان و برخی دیگر از مسئولان قضایی بعد از آیین آزادسازی زندانیان مالی از بخش‌های مختلف زندان بویژه کارگاه‌های صنایع دستی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای همچون تعمیرات خودرو و برق بازدید کردند.

مسئولان استان در ادامه این بازدید با ۷۰ نفر از مددجویان زندان سنندج از نزدیک دیدار کرده و مشکلات آن‌ها را شنیدند تا در صورت وجود راه‌های قانونی این مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.