برنامه‌های ۲۲ بهمن طبق تصمیم ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود

استاندار گیلان در نشست هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن گفت: برای برگزاری برنامه ها، تصمیم ستاد ملی کرونا مدنظر قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - اسدالله عباسی در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن با اشاره به شرایط کرونایی روز‌های اخیر گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی برگزار و در صورت بد شدن اوضاع به صورت تجمع انجام خواهد شد.

به گفته او در صورتی که پیک ششم کرونا در روز‌های آینده به اوج برسد، جشن ۲۲ بهمن امسال به صورت رژه خودرویی و خانوادگی برگزار خواهد شد.

استاندار گیلان یادآور شد: همواره ملت ایران به ویژه رویش‌های جدید انقلابی با حضور خودجوش در راهپیمایی‌ها و مناسب‌های مختلف؛ اتحاد، همدلی و همبستگی ملی را به نمایش گذاشته اند.

عباسی به شیوع سویه امیکرون در کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به تغییر رنگ برخی شهر‌ها به قرمز و نارنجی، باید در برنامه ریزی برای اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر و ۲۲ بهمن، صیانت از جان و سلامت افراد را اولویت قرار داد.

به گفته او رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ضرورتی مهم در اجرای ویژه برنامه‌ها است و برای برگزاری برنامه ها، تصمیم ستاد ملی کرونا مدنظر قرار می‌گیرد.

فضاسازی مناسب محیطی و انجام فعالیت‌های شایسته فرهنگی از دیگر تأکیدات استاندار گیلان در نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هم در این نشست گفت: مردم عاشق انقلاب و امام هستند و راهپیمایی ۲۲ بهمن برای مردم حضوری حماسی برای تجدیدبیعت با انقلاب و رهبری است.

به گفته او چگونگی برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن به شکل راهپیمایی، تجمع یا رژه خودرویی خانوادگی در گرو آخرین وضعیت نقشه کرونایی است و این مراسم نیز همچون دیگر برنامه‌های دهه فجر مبتنی بر اصل سلامت محوری و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.