همزمان با دهه مبارک فجر؛

۱۴ طرح عمرانی و اشتغالزایی روستایی در شهرستان راسک افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۱۴ طرح عمرانی، تولیدی، بهداشتی، اشتغالزایی، برقرسانی و خدماتی روستایی با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم در بخش‌های پیشین و مرکزی شهرستان راسک افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  فرماندار راسک گفت:  طرح‌ها شامل افتتاح و بهره‌برداری از طرح پرورش شتر مرغ با هزینه ۲۵۸ میلیون تومان با ۶ قطعه مولد و ۲۰ قطعه جوجه پرواره در روستای چاه یارمحمد هنرمند، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شماره ۲ شهر پیشین است.

سلیم کدخدا  می گوید: همچنین بهره برداری توسعه روستایی برق روستای دروگ (غلام نبی بازار) از توابع دهستان زردبن با یک ترانس ۵۰ و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف به نمایندگی از پروژه‌های توزیع برق در بخش پیشین و افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی زردبن با پوشش بیش از پنج هزار نفر و اختصاص تجهیزات به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان برای مرکز و پانسیون پزشک از دیگر طرح‌ها بود.

به گفته فرماندار راسک   علاوه بر افتتاح طرح‌ها مرکز خدمات جامع سلامت روستایی هوت آباد از محل اعتبارات طرح محرومیت زدایی کلنگ زنی شد.

او  گفت:در این شهرستان تا پایان دهه مبارک فجر ۱۲۳ طرح و پروژه خدمات روستایی، کشاورزی، بهداشتی و درمانی، توسعه برق، آبرسانی، ورزشی، واحد مسکونی بنیاد مسکن و کمیته امداد افتتاح و مورد بهره برداری و چندین ویژه برنامه نیز اجرا می‌شود.

او می گوید:  همچنین ۳۷طرح و پروژه ورزشی، خدماتی روستایی و کشاورزی نیز کلنگ زنی و آماده اجرا است.

کدخدا گفت: توزیع اقلام آموزشی بین دانش آموزان روستای شیرآباد نیز انجام و مخزن آب این روستا با حجم ۷۰ متر مکعب و ۲ هزار و ۴۰۰ متر لوله کشی ۲ اینچ با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بهره‌برداری شد که اعتبار احداث مخزن توسط خیر و تامین لوله از اعتبارات دهیاری تامین شده است.

او گفت:  کلنگ زنی زنی احداث سایبان آرامستان جدید جکیگور با مساحت ۳۰۰ متر مربع، افتتاح دفتر خدمات الکترونیکی رسولی زاده در جکیگور، افتتاح و بهره برداری از پارک کودک روستای هدار با ۳۷۰ مترمربع با صرف ۶۰ میلیون تومان شامل حصار کشی و فضا سازی، کلنگ زنی، احداث شهرک حمل و نقل لاشار کاهی زمینی به مساحت ۱۲ هکتار با زیر بنای چهار هزار مترمربع شامل نماز خانه، پارکینگ، جایگاه سوخت، فروشگاه، رستوران، انبار، غرفه شرکت های حمل و نقل و مهمانسرا و باسرمایه گذار بخش خصوصی از جمله پروژه‌های دهه فجر در بخش مرکزی بود.

کدخدا گفت: همچنین ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت جکیگور از محل اعتبارات محرومیت زدایی کلنگ‌زنی شد و مراسم میهمانی لاله ها در گلزار شهدای گمنام شهرستان، جشن بزرگ انقلاب به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از قبیل موسیقی و مسابقه برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار