نخستین گل ولاهوویچ در اولین بازی برای یوونتوس

مهاجم صرب تیم فوتبال یوونتوس در اولین بازی خود برای این تیم گلزنی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - دوشان ولاوویچ مهاجم جدید تیم فوتبال یوونتوس در اولین بازی خود برای بانوی پیر گلزنی کرد و به اسطوره‌های این باشگاه مانند عمر سیوری، جان چارلز و روبرتو باجو پیوست.

در دیدار یوونتوس مقابل هلاس ورونا از هفته ۲۴ سری آ ایتالیا، ولاهوویچ با دومین شوت خود شاگردان ماسیمیلیانو آلگری را پیش انداخت. تنها ۱۲ دقیقه زمان برد تا این بازیکن ۲۲ ساله اولین گل خود را برای بیانکونری بزند.

ستاره سابق فیورنتینا به چند ستاره سابق یوونتوس پیوست که در اولین بازی خود برای این تیم موفق به گلزنی شدند. قابل توجه‌ترین آن‌ها باجو، سیوری و چارلز هستند، اما بسیاری از ستاره‌های سابق دیگر در اولین بازی خود برای یوونتوس گلزنی کردند. بسیاری گل هیگواین مقابل فیورنتینا در سال ۲۰۱۶ را به یاد دارند. این بازیکن آرژانتینی در نیمه دوم به زمین آمد و گل زد.

ماریو مانژوکیچ هم در اولین بازی خود برای بانوی پیر در بازی سوپرجام مقابل لاتزیو در سال ۲۰۱۵ گلزنی کرد. پیترو آناستازی، روبرتو بتگا، کریستین ویری و فیلیپو اینزاگی مهاجمانی هستند که در اولین بازی خود نام خود را در برگه گل ثبت کردند.

در این فهرست نام هافبک‌هایی مانند آرتورو ویدال و دژان کولوسفسکی نیز دیده می‌شود که درست مانند ولاهوویچ اولین گل‌ خود را برای یوونتوس در استادیوم آلیانز به ثمر رساندند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار