پاسخ بیمارستان رازی به ماجرای سوختگی دست نوزاد + فیلم

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر درباره علت سوختگی دست نوزاد ۴ ماهه در این بیمارستان توضیح داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- بر اساس اطلاعاتی که مادر این نوزاد اعلام کرده است این نوزاد ۴ ماهه به دلیلی که در این کلیپ گفته نمی‌شود به بیمارستان رازی در قائم شهر برده و بستری می‌شود اما ۲۴ ساعت بعد از وصل کردن آنژیوکت و آتل به دستش، بیقراری و تب نوزاد نیز آغاز می‌شود.

مادر این نوزاد می‌گوید: به پرستار بیمارستان در خصوص دلیل بیقراری فرزندم گفتم اما گفتند مشکلی ندارد ولی دو روز بعد از بستری بودن نوزاد، زمانی که آتل دست او را باز کردم با سوختگی دست او مواجه شدم.

دکتر اولادی رئیس بیمارستان رازی قائم شهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این نوزاد ساعت ۱۹ و سی دقیقه روز ۱۳ بهمن ماه با علائم تب و اسهال در این بیمارستان پذیرش، بستری و مداوای او نیز آغاز می‌شود.

او می‌گوید: پرستار و پزشک ۲ روز بعد از آغاز درمان و زمانی که دست کودک را از آتل باز می‌کنند متوجه تاول ها می‌شوند.

به گفته دکتر اولادی علت ایجاد این تاول ها ، حساسیت‌های پوستی نوزاد به مواد یا لوازم بهداشتی بوده است که در روند درمان کودک روی دست او استفاده شده بود و اگرچه واکنش نادری است اما حساسیت پوست به برخی مواد در پزشکی وجود دارد.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر می‌گوید: بعد از این اتفاق پزشک متخصص پوست نیز کودک را معاینه و اعلام کرد این حساسیت پوستی با پماد‌های خاصی برطرف خواهد شد و بیمارستان نیز تا پایان روند درمان در کنار خانواده این نوزاد خواهد بود.


انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۸ تير ۱۴۰۲
آخی خدا ورشون داره
Iran (Islamic Republic of)
خادمی
۱۸:۲۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
مگه میشه پوست بچه بخاطر حساسیت اینطور بشه؟!
آخرین اخبار