مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان:

مساجد اصفهان می‌توانند زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی در کشور شوند

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: مساجد اصفهان با محوریت ائمه جماعت، زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی در کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدصادق ابطحی گفت: انقلاب اسلامی مقدمه ظهور خواهد بود چرا که ظهور دفعی رخ نخواهد داد و مقدمه‌هایی دارد.

او در پاسخ به شبهه‌ای که پیش از انقلاب هم مردم دعای ندبه می‌خواندند و منتظر ظهور بودند، گفت: این انقلاب نام مهدی موعود (ع) را جهانی کرد و مسئله ظهور را از حسینیه‌ها و مساجد بیرون کشید و به جهان ارائه کرد.

در دهه ۹۰ کارخانه‌های بسیاری به دست غرب پرستان تعطیل شدکه این‌ها را تقصیر انقلاب نباید گذاشت بلکه آنجایی که بچه‌های انقلاب وارد شدند عالی عمل کردند و نمونه بی نظیر آن دفاع مقدس و صنعت موشکی و نظامی ماست.

به گفته او مساجد به برکت خون شهدا باز است و این کلام قرآن است؛ اگر عده‌ای جهاد نکرده بودند و مقابل دشمن ایستادگی نمی‌کردند مراکز توحیدی ما امروز ویران شده بود.

حجت الاسلام ابطحی می‌گوید مسجد جای اتحاد و انسجام بر محوریت امام جماعت است و جایگاه اصلی بسیج نیز مسجد است؛ به این مسئله توجه داشته باشیم تا بتوانیم زمینه ظهور امام زمان (عج) و تمدن نوین اسلامی را فراهم سازیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار