معاون فرمانداری چابهار:

سلامت و معیشت جامعه دغدغه دولت مردمی است

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری چابهار با تاکید بر اینکه تامین سلامت و معیشت مردم دغدغه دولت سیزدهم است گفت: در دولت مردمی و انقلابی، مدیران هم باید جهادی و انقلابی کار کنند تا شاهد ایجاد امید در جامعه باشیم.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - علیرضا میر  در نشست با اصحاب رسانه چابهار ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: نقش اصحاب رسانه در تبیین اهداف والای انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و از رسانه‌های انقلاب نیز همین انتظار است تا نسبت به تبیین ارزش‌ها و اهداف انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنند.

او گفت: امیدواریم که مراسم ۲۲ بهمن آنگونه که باید برگزار شود و باتوجه به شیوع موج ششم کرونا در کشور، منتظریم اعلام شود که این مراسم ارزشمند را به صورت راهپیمایی برگزار کنیم یا اینکه به صورت تجمع و با رعایت موارد بهداشتی اقدام به برگزاری جشن پیروزی انقلاب کنیم. این موضوع را به محض مشخص شدن، از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم ولایتمدار چابهار خواهیم رساند تا شاهد حضوری پرشور در این جشن بزرگ باشیم.

به گفته معاون فرمانداری چابهار همواره اصحاب رسانه را بازوی توانمندی برای خودمان می‌دانیم و این، رسانه است که می‌تواند بسیاری از ظرفیت‌ها را در سطح استان، کشور و حتی بین‌المللی معرفی کند.

او با بیان اینکه مشکلات و برخی کاستی‌ها را انکار نمی‌کنیم  گفت: چابهار با تمامی ظرفیت‌هایی که دارد مسلما با یکسری از مسائل و مشکلات هم مواجه است و مردم ما سال‌هاست با این مشکلات دست‌به‌گریبان هستند.

میر با تاکید بر اینکه مدیران دولت مردمی به هیچ‌وجه منکر وجود کاستی‌ها و مشکلات مردم نیستند گفت: هر اندازه که تلاش می‌کنیم از آنطرف باید ببینیم که مردم چگونه ما را قضاوت می‌کنند و اگر قضاوت مردم مطلوب بود یعنی اینکه ما موفق بوده‌ایم و اگر خدایی ناکرده نارضایتی وجود داشت یقینا ما نتوانسته‌ایم به خوبی مدیریت کنیم و در مجموع شخصا از وضعیت موجود قانع نیستم و همه باید تلاش کنند تا در این شرابیطی که مردم به لحاظ معیشتی در تنگنا هستند انتظار می‌رود همه با تمامی توان پای کار باشند.

او با بیان اینکه مشکلات فعلی در گذشته وجود داشت افزود: در دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی، می‌طلبد مدیران ما هم جهادی و انقلابی باشند. دولت به طور جدی پیگیر حل مسائل معیشتی و تامین سلامت مردم است.

میر در خصوص ترافیک جایگاه‌های توزیع سوخت هم گفت: درست است که ما با کمبود جایگاه مواجه هستیم اما همه مشکل به کمبود جایگاه برنمی‌گردد و نوع مدیریت متصدیان جایگاه‌ها هم مورد انتقاد ما است و البته زیرساخت‌های این حوزه نیز می‌بایست همزمان با رشد جمعیت و توسعه منطقه، تقویت می‌شد ولی در این دولت به تقویت زیرساخت‌ها توجه خواهد شد.

معاون فرمانداری چابهار همچنین نسبت به برخی نگاه‌ها به سیستان و بلوچستان گلایه کرد و گفت: برخی تصور می‌کنند شغل همه مردم این استان قاچاق سوخت است درحالیکه اینگونه نیست و موضوع قاچاق سوخت فقط از سیستان و بلوچستان سرچشمه نمی‌گیرد و از بسیاری استان‌ها به سمت و سوی این استان می‌آید و اینجایی که ما در خط مقدم هستیم، نیروی نظامی و مرزبانی و دریابانی و همه دستگاه‌ها و نهادها با بحث قاچاق سوخت مقابله می‌کنند درحالیکه بعضا سوخت به صورت عمده و از مبادی رسمی آن هم از مرکز کشور وارد سیستان و بلوچستان شده و از مرزها خارج می‌شود و باید با این قاچاقچیان بزرگ برخورد شود نه خرده‌فروشانی که در مرز دشتیاری و ریمدان و چابهار زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار