مجیدی: حفظ روند استقلال بستگی به بهتر شدن شرایط دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلات ما درون خانوادگی است و سعی می‌کنم مطرح نکنم.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم فوتبال استقلال تهران امروز در چارچوب دیدار معوقه جام حذفی فوتبال ایران به مصاف تیم پیکان رفت و با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست داد تا به مرحله بعدی راه پیدا کند.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد صادر نشدن کارت بازی حردانی و تمرینات این تیم گفت: علت اینکه چرا کارت بازی حردانی صادر نشد را نمی‌دانم، اما ۲ ساعت قبل بازی به ما اعلام کردند که کارت بازی او صادر نخواهد شد و دلیلش را نمی‌دانم. تیم من ۲ هفته تمرین نکرده و شرایط بازی‌ها هر ۴ روز یک بار است و این روند تیم را متوقف می‌کند. سعی کردم از تمام بازیکنانم استفاده کنم.

مجیدی در خصوص مشکلات تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلات ما درون خانوادگی است و سعی می‌کنم مطرح نکنم. اما باز تاکید می‌کنم برای اینکه روند تیم خوب باشد باید مشکلات حل شود. اگر حرفی نمی‌زنیم دلیل بر این نمی‌شود که مشکل نداریم. اگر تیم بخواهد همین روند را طی کند باید مشکلات هم حل شود. امیدوارم اجورلو مشکلات را حل کند.

باید به زمین‌های نامطلوب عادت کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازی امروز مقابل پیکان افزود: شرایط زمین خوب بود، اما سفت به نظر می‌رسید، با این وجود نسبت به دیگر زمین چمن‌ها بهتر بود. دیگر باید به زمین‌های نامطلوب عادت کنیم. تیم پیکان بسته بازی می‌کند، اما بازیکنانم خوب بازی کردند.

مجیدی در مورد سیر صعودی در تیم استقلال گفت: به نظرم عامل تغییر استقلال خود بازیکنان هستند. بسیار مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم که با تمام وجود بازی می کنند و عامل دوم موفقیت تیم من مدیریت آجورلو است زیرا حضور او باعث شده روند ما خوب شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
تمام بازی ها را با نتیجه یک صفر بردی
این یعنی برد زورکی اگه راست میگی با اختلاف ببر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
لنگ و که میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
اقای مجیدی دست شما درد نکنه که بازیکنان خوبی تربیت کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
فوتبال پاک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
خوب خدا رو شکر ولی میشه لطف کنید و یکسر به حریم رودخانه برغان کرج بزنید اصلا هیچ راه دسترسی به رودخانه نیست همه جا تصرف شده باید پول بدی تا اجازه بدهند بری کنار بستر رودخانه..لطفا از صدا سیما بیاید یک گزارشی تهیه کنید هر کسی تونسته تا هر کجا که دلش خواسته رو سیم کشی کرده و تصرف کرده...لطفا قوه قضاییه به رودخانه برغان کرج هم ورود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
حریم ردخانه رو چه به بازی پاک فرناز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
ما فقط قهرمانی می‌خواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
اقای مجیدی شما نگران نباش داور بازی رو براتون درمیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
بابا مسعود ندارید. ... ۱۰۰ دفعه گفتم بازم میگم. انقدر که سلطانی فر براتون جام اورد... مسی و رونالدو امپابه و نیمار ودیماریا.. لنگ میخرید . نمیتونست به اندازه سلطانی فر جام بیاره اونم اسنپی
یحیی گل محمدی باید کل تیمشو بفروشه یه سلطانی فر بخره.. هر سال ۳تا قهرمانی میاره...
آخرین اخبار