صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۰ بهمن

در ساعت ۹:۳۵ شاخص کل بورس با  رشد ۷۴۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۱۶ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۲۰ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۲۷۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و  ۲۸۱ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۳۵ شاخص کل بورس با  رشد ۷۴۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۱۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۴۸ واحدی در ارتفاع ۳۲۵ هزار و ۹۶۸ واحدی قرار گرفت. سه نماد ومعادن، فملی و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند.

کیمیاتک پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۳۲ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۳۹ واحدی قرار گرفت.

سه نماد بپاس، غصینو و اتکای بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این لحظات گذاشته اند. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق  فرابورس است. در این دقایق ۴۸ نماد در صف خرید و ۵۸ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۰:۴۰ شاخص کل بورس با افت هزار و ۲۹۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۷۷۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۴۹ واحدی در ارتفاع ۳۲۵ هزار و ۸۶۹ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و ومعادن بیشترین تاثیر بر شاخص کل بورس داشته اند.

کیمیاتک پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. فرابورس نیز با رشد ۷۵ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۸۲ واحدی قرار گرفت. بپاس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است.

در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۵۵۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۶۲۷ واحدی قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز با رشد ۶۱۰ واحدی در ارتفاع ۳۲۶ هزار و ۲۳۰ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فارس، ومعادن و فولاد نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار بودند. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۷۴ واحدی در در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۸۰ واحدی قرار گرفت.

بپاس نیز بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص فرابورس داشته است.در این دقایق ۹۱ نماد در صف خرید و ۷۴ نماد در صف فروش است.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۴۳ واحد، در تراز یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۱۱۹ واحدی متوقف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار