تقویت و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منطقه اورامانات

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت : در دیدار با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خواستار تقویت و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منطقه اورامانات شدم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- آرش زره‌تن لهونی گفت : با توجه به شروع پیک جدید ویروس کرونا در کشور و کمبود امکانات و تجهیزات در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اورامانات لازم است وزارت بهداشت نسبت به تقویت و تجهیز این مراکز اقدام نماید.

به گفته نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در بررسی‌های بعمل آمده آمبولانس‌های اورژانس شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در وضعیت مناسبی قرار ندارند و با توجه به حجم ترافیک در شهرستان‌های پاوه و جوانرود اختصاص موتورلانس (موتورسیکلت اورژانس) جهت این دو شهرستان ضروری است.

 تا راه اندازی بیمارستان اصلی شهرستان روانسر، راه اندازی هرچه سریع‌تر بیمارستان موقت این شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

باتوجه به وسعت منطقه اورامانات و سخت گذر و کوهستانی بودن جاده‌های این منطقه، ایجاد پایگاه امداد هوایی از مطالبات مردم شریف اورامانات است.

از وزیر بهداشت درخواست شد یک دستگاه C_ARM (رادیوگرافی و تصویربرداری در حین عمل جراحی) و دو دستگاه MRI جهت بیمارستان‌های جوانرود و پاوه اختصاص یابد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار