رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح کرد؛

تمامی مراکز درمانی برای پذیرش بیماران کرونایی در آمادگی کامل هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به افزایش تعداد بستری‌های کرونایی در آذربایجان‌شرقی گفت: تمامی مراکز درمانی برای پذیرش بیماران کرونایی در آمادگی کامل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -نقی پور در جلسه ستاد فرماندهی مدیریت مقابله با کرونای آذربایجان شرقی، گفت: هرچند تمامی مراکز درمانی استان برای پذیرش بیماران کرونایی در آمادگی کامل به سر می‌برند، اما باید توجه داشت که قبول این بیماران نباید در یک مرکز بیش از حد توان و در مرکزی دیگر تعدادی از تخت‌ها خالی باشد.

ضروری است هماهنگی لازم در توزیع عادلانه بستری بیماران کرونایی در مراکز دانشگاهی، دولتی غیردانشگاهی و بخش خصوصی با مدیریت و پیگیری معاونت درمان به درستی اجرا و انجام شود.

با توجه به وظایف، الزامات و فرآیند‌های اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در آذربایجان شرقی، بر ضرورت اجرای دقیق این طرح در واحد‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید شد.

 باید توجه داشت که اجرای دقیق مدیریت هوشمند با همکاری مسئولین حراست، بازرسی و مدیران واحد‌های تابعه دانشگاهی با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون پرسنل باید به جد مورد توجه قرار بگیرد.

با توجه به شیوع سریع سویه امیکرون در شهر‌ها و بخش‌های آذربایجان شرقی ، انتظار می‌رود در بخش‌های بهداشتی و درمانی مراقبت‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود و در این رابطه مسئولین واحد‌ها به خصوص مراکز آموزشی و درمانی، دولتی غیردانشگاهی و خصوصی موظف به پیگیری و رعایت نکات بهداشتی هستند.

 تلاش شبانه روزی پرسنل بهداشت و درمان برای مقابله با سویه امیکرون قابل قدردانی دانست .

تمامی همکاران ما در بخش‌های مختلف تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا با کمترین مشکل این پیک را پشت سر بگذاریم.

 رعایت ضوابط بهداشتی، استفاده مستمر از ماسک و تزریق واکسن  سه عامل مهم و اثرگذار در کاهش تلفات ناشی از شیوع ویروس کرونا است.

مراکز تجمیعی و بهداشتی استان در تمامی شهرها، بخش‌ها و روستا‌ها آماده ارائه خدمات به مردم استان جهت تزریق دوز‌های اول، دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.