موج تهدید بمب گذاری در مدارس سیاه پوستان آمریکا

مقامات امنیتی گفتند هفت مدرسه متعلق به سیاه پوستان به دلیل تهدید به بمب گذاری توسط نیرو‌های پلیس تخلیه و پاکسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفت مدرسه در واشنگتن از جمله دبیرستانی که همسر کامالا هریس، معاون اول رییس جمهور آمریکا روز گذشته از آن دیدن کرده بود به دلیل تهدید به بمب گذاری توسط نیرو‌های امنیتی تخلیه شد.

به گفته خبرگزاری رویترز، پلیس واشنگتن می‌گوید بلافاصله پس از دریافت پیام‌های تهدیدآمیز مبنی بر بمب گذاری در این مدارس آن‌ها را تخلیه کرد. بازرسی از مدارس نشان داد این پیام های تهدید جعلی بوده است و پلیس موفق به کشف هیچ ماده انفجاری نشد. تهدید به بمب گذاری در مراکز آموزشی عمدتاً متعلق به سیاه پوستان در هفته‌های اخیر به شدت رو به افزایش است.

پلیس آمریکا فعلاً از هر گونه اظهارنظر در این باره خودداری کرده است. این حوادث، اما موجب افزایش ترس و وحشت در جامعه سیاه پوستان آمریکا شده است. در هفته‌های گذشته ده‌ها کالج و دانشگاه متعلق به سیاه پوستان به دلیل تهدید به بمب گذاری تخلیه و برای مدتی تعطیل شده است.

کامالا هریس در این باره در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکایی‌ها حق دارند در خانه احساس امنیت داشته باشند. ما باید مقابل هر گونه اعمال خشونت در جامعه بایستیم.

پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد علی رغم اینکه در هیچ یک از موارد این تهدیدات مواد منفجره‌ای کشف نشده، ولی ماموران این سازمان در حال بررسی دقیقتر موضوع هستند و شناسایی عاملان این تهدیدات هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
آمریکا رو افراط گراها نابود میکنن چون تخم دشمنی میکارن
آخرین اخبار