توزیع بیش از ۲۶ هزار تن گاز مایع درکردستان

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:از ابتدای سال جاری بیش از ۲۶ هزار تُن گاز مایع در استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ‏‏۲ درصد کاهش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - محسن معانی گفت:هم اکنون بیش از ۱۹ هزار خانوار نفت سفید سوز شهری و ‏روستایی در استان وجود دارد که از گاز مایع نیز استفاده می‌کنند، و گاز مایع مورد نیاز آنها از طریق هفت شرکت  و نمایندگی‌ها تحویل داده می شود.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری ۲۶هزار و۷۳۵ تن گاز مایع در استان توزیع شده است و  هیچگونه کمبودی در زمینه جذب و توزیع گاز مایع در استان وجود ندارد. ‏

او از تهیه زیر ساخت‌های لازم و هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه بانکی ‏جهت توزیع الکترونیکی گازمایع دراستان خبرداد و گفت:سهمیه خانوار‌های مشمول ۴ سیلندر ‏خانگی (۴۴ کیلوگرم درماه) گازمایع می‌باشد که در کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب ‏شارژ می‌شود.

معانی از همکاری کارشناسان منطقه با بازرسین سازمان صمت به منظور نظارت بر عملکرد ‏شرکت‌های موزع و نمایندگی‌های توزیع گاز مایع در استان خبرداد و می گوید: مصرف کنندگان و ‏سایر اصناف تولیدی، کشاورزی و... که دارای مجوز فعالیت از سازمان صمت و سایر ادارات ‏بوده و واجد شرایط دریافت سوخت گازمایع می‌باشند در سامانه درخواست فرآوده‌های نفتی ‏http://newtejaratasan.niopdc.ir‏ ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.