کارگروه ویژه برای رسیدگی به مسائل پالایشگاه فجر جم تشکیل می‌شود

استاندار بوشهر از تشکیل یک کارگروه ویژه بین استانداری و پالایشگاه گاز فجر جم برای رسیدگی به مسائل و طرح‌های مشترک استان و پالایشگاه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- احمد محمدی زاده در نشست با مدیرعامل و مدیران پالایشگاه گاز فجر جم که در محل این پالایشگاه برگزار شد، گفت: برای حل مسائل مربوط به سد باغان، جاده جم به پالایشگاه و فعال شدن فرودگاه کارگروهی ویژه بین استانداری و پالایشگاه فجر جم تشکیل خواهد شد.

او گفت: صیانت از منابع ملی وظیفه مهم مدیریت ارشد استان است، بنابراین یکی از کار‌های مهم ما در استان، حفظ امنیت پالایشگاه جم است.

استاندار بوشهر در همین حال گفت: مردم ساکن محیط پیرامون پالایشگاه جم شایسته بهترین خدمات هستند. ایشان مردمی نجیب و وفادار به نظام و انقلابند و هر خدمتی به آنان کنیم باز هم کم است.

محمدی‌زاده همچنین گفت: فرودگاه توحید جم نقش مهمی در اقتصاد منطقه دارد و پیگیری جدی با سازمان‌های مربوط برای فعال شدن فرودگاه خواهیم داشت.

او بر تکمیل سد باغان هم تاکید کرد که نقش مهمی در حل مشکلات تامین آب پالایشگاه جم دارد و از مسئولان پالایشگاه خواست کمک به تکمیل این سد را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.