به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن؛

همزمان با گلبانگ تکبیر، آسمان ایران نورباران می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همـزمان بـا گلـبانگ تـکبیـر، کـران تا کـران آسـمان ایـران نــوربـاران می‌شـود.

باشگاه خبرنگاران جوان - متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بـسـم الله الـرحمـن الـرحیـم

به شکرانۀ چهل و سه سال اقتدار و افتخار، عزت و عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی و به پاس مجاهدت‌های فجرآفرینان انقلاب اسلامی، همزمان با نوای روحانی، دل‌انگیز و روح‌بخش گلبانک تکبیر ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی، رأس ساعت ۲۱:۰۰ شامگاه ۲۱ بهمن؛ کران تا کران آسمان گلگون میهن عزیزمان نورباران می‌شود.

'الله اکبـر'؛ به چهل و سه سال وحدت و انسجام ملی

'الله اکبـر'؛ به چهل و سه سال جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت

'الله اکبـر'؛ به چهل و سه سال عزت و سربلندی در سایه سار اندیشه‌های ناب قرآن کریم و ائمۀ معصومین «علیهم السلام»

'الله اکبـر'؛ به چهل و سه سال مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر

الله اکبـر'؛ به چهل و سه سال فتح قله‌های رفیع عزت و شرافت'

الله اکبـر'؛ به چهل و سه سال ' استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی'

الله اکبــری'؛ به بلندای تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی'

الله اکبــری'؛ به بلندای راست قامتان جاودانۀ تاریخ'

'الله اکبــری'؛ به بلندای تاریخ چهل و سه ساله غیرت دینی و عقلانیت ملی

ملت بزرگ و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی همزمان با نورباران آسمان ایران زمین، با مدد از دَم قدسیایی شهدا و امام شهدا، با فـریـادهـای کـوبنـدۀ 'الله‌اکبــر' خود به یاد تکبیر‌های بهمن خونین ۵۷، صدای انقلاب خود را باردیگر به گوش جهانیان رسانده و در حمایت از ملت‌های مسلمان و ستم‌دیده جهان، بر اندام استکبار جهانی لرزه خواهد انداخت.

گلبانک تکبیر شب ۲۲ بهمن رأس ساعت ۲۱:۰۰ (۹ شب) در آسمان سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود.

ایران اسلامی در شب پیروزی انقلاب اسلامی به یکباره می‌خروشد و از اقیانوس بیکران ملت به پا خواسته و مصمم ایران ندای الله اکبر را که تجلی بخش وحدت کلمه امت سربلند ایران اسلامی است را سر می‌دهد. 'الله اکبری' که از اعمال وجود یکایک ملت مسلمان و سلحشور ایران اسلامی به پا خواست و تمامی کاخ‌های ظلم ستمشاهی را ویران نمود.

ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی می‌خروشند و فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنه‌ها و گل دسته‌های مساجد، پشت بام و تراس و پنجره‌های منازل و اماکن، تکایا و حسینیه‌ها و در خیابان‌ها و کوچه‌های شهر‌ها و روستا‌های سراسر کشور به گوش جهانیان می‌رساند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت بزرگوار و سربلند ایران اسلامی می‌خواهد تا بار دیگر در آستانۀ چهل و سومین سالگرد پیروزی افتخارآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی بانگ الله اکبر سر داده و انسجام خود را با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب حضرت ایت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» به اثبات برسانند و در راستای اطاعت از فرامین رهبری و حفاظت از دستاورد‌های سترگ انقلاب اسلامی لحظه‌ای از پای ننشینند.»

انتهای پیام/

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
الله اکبر
الله اکبر
الله اکبر
آخرین اخبار