رئیس کل دادگستری فارس:

مردم در هر شرایطی به آرمان‌های امام راحل پایبندند

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ثابت کردند که در هر شرایطی به آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی، رهبری معظم انقلاب و خون شهدا پایبندند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که به علت شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا به صورت خودرویی برگزار شد، گفت: این حضور پر شور نمایان گر بصیرت، همدلی ضمیر روشن و آگاه و موقعیت شناسی ملت شریف ایران است که همواره در مقاطع سخت با حضور خود انقلاب را بیمه می‌کنند.

او، حضور گسترده مردم در راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن را ستود و آن را نشانه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: دشمنان انقلاب یک سال توان خود را به کار می‌گیرند تا حضور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن کمرنگ نشان دهند، اما هر سال با حضور همه اقشار و علاقمندان به انقلاب نقشه‌ها و برنامه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به اینکه محدودیت‌ها نیز مانع حضور مردم در حمایت از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب نشده است گفت: این امر پیامی به سران استکبار است که مردم همواره پشتیبان و دوستدار انقلابشان هستند.

او گفت: راهپیمایی عظیم مردم ما در این روز بیانگر مقاومت و ایستادگی مردم قهرمان ایران اسلامی در مقابل توطئه‌ها و تهدید‌های دشمنان انقلاب و حراست و حفاظت از استقلال کشور و منافع ملی در مسیر دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی است.

به گفته او، بی تردید این حضور باشکوه نقشه‌های شوم و شیطنت‌های سیاستمداران مستکبر غربی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.