امکان عرضه سه مک بوک جدید در رویداد ماه مارس اپل

شایعات مطرح شده ادعا می‌کنند که در رویداد ۸ مارس اپل احتمالا شاهد معرفی سه مک بوک جدید همراه با تراشه‌های M۱ باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - شایعه شده اپل در رویداد ماه مارس خود احتمالا روی آیفون SE جدید متمرکز خواهد بود، اما مشاهداتی وجود دارد که نشان می دهد در ماه مارس نیز چند مک بوک جدید توسط این شرکت معرفی شود.

به گزارش mashable، طبق پرونده‌های نظارتی در پایگاه داده اقتصادی اوراسیا که توسط Consomac شناسایی شده، اپل سه مک بوک جدید در دست ساخت دارد. هر سه مدل که با شماره مدل A2615، A2686 و A2681 ثبت شده‌اند، به‌ عنوان سیستم عامل macOS Monterey فهرست شده‌اند، اما هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آنها منتشر نشده است.

تنها چیز دیگری که می دانیم این است که یکی از این رایانه ها به عنوان رایانه های قابل حمل درج شده، در حالی که دو مورد دیگر طبقه بندی نشده اند، به این معنی که احتمالاً رایانه های رومیزی هستند. بهترین حدس برای اینکه این محصولات چه چیزی می تواند باشد به شرح زیر است: مک بوک ایر جدید، مک مینی جدید و آی مک جدید، که هر سه از پردازنده های جدید M1 Pro یا M1 Max اپل استفاده می کنند.

 مک بوک اپل

شایعه شده که اپل برای رویدادی در ۸ مارس آماده می‌شود، جایی که این شرکت احتمالاً آیفون SE جدید را در کنار یک iPad Air جدید معرفی خواهد کرد. همچنین باید اشاره کرد که گزارش اخیر بلومبرگ می‌گوید که اپل در حال کار روی حداقل یک مدل مک بوک جدید است، اگرچه نمی‌توان به طور قطعی گفت که آیا این مدل در کنار آیفون SE در ماه مارس عرضه خواهد شد یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار