کمیته‌های مقاومت فلسطین:

استقبال بحرین از بنت، تلاشی نافرجام برای مشروعیت بخشیدن به تل آویو است

کمیته‌های مقاومت فلسطین استقبال رژیم آل خلیفه از نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در سالروز انقلاب مردمی بحرین خیانت به آرمان فلسطین عنوان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - کمیته‌های مقاومت فلسطین ضمن محکومیت استقبال رژیم آل خلیفه از نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، این اقدام را نشان دهنده انحطاط تمامی ارزش‌های ملی، اخلاقی دولت بحرین و تلاشی نافرجام برای مشروعیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی عنوان کردند.

به گزارش شمس نیوز، در بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین آمده است: «استقبال از بنت جنایتکار در بحرین خنجر تازه‌ای به پشت مردم فلسطین و خیانتی بزرگ به مبارزات و مقاومت مردم فلسطین و آرمان‌های آن‌هاست. این اقدام تنها در راستای منافع رژیم صهیونیستی بوده و به ضرر امنیت کشور‌های عربی تمام می‌شود.»

این کمیته ها اعلام کردند: «استقبال بحرین از بنت در بحبوحه تشدید حملات شهرک نشینان و اشغالگران به مردم فلسطین، رژیم صهیونیسیتی را به ادامه تجاوزات خود علیه مردم فلسطین و اجرای سیاست‌های خود از جمله پاکسازی نژادی و گسترش شهرک سازی‌های در قدس اشغالی و منطقه النقب تشویق می‌کند.»

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه در یازدهمین سالروز انقلاب مردم بحرین، وارد این کشور شد. این اولین سفر بنت به بحرین است که یک روز به طول خواهد انجامید. او قصد دارد در این سفر با پادشاه و ولیعهد رژیم آل‌خلیفه دیدار و  درخصوص مسائل سیاسی و اقتصادی و همچنین تقویت روابط دوجانبه گفتگو کند.

قابل ذکر است که کشور‌های بحرین و امارات در سال ۲۰۲۰ با میانجیگری دولت آمریکا قرارداد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کردند.

مردم بحرین با وجود سرکوب شدید از سوی نظامیان رژیم آل‌خلیفه در اعتراضاتی مخالفت خود را با این اقدامات نشان داده و خود را حامی آرمان فلسطین توصیف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار