در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

بارش برف و باران در محور چالوس/ تردد در محور‌های شمالی کشور روان است

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان - سرهنگ شیرانی گفت: تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار است.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، محور چالوس دارای بارش برف و باران، محور فیروزکوه دارای بارش باران و محور هراز و آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرهنگ شیرانی گفت: شاهد بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل و مازندران و بارش باران در برخی از محور‌های استان گیلان هستیم.

در ادامه، سرهنگ مجید رنجبر گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی روان و در حال حرکت هستند.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از مقطع جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از جهان تاب، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از خروجی مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از قبل از پل صنایع هوایی بار ترافیکی صبحگاهی روانی و بدون مشکلی را شاهد هستیم.

سرهنگ رنجبر گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از کبیری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سردار جنگل شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از ایران فیلم دارای بار ترافیکی روان هستند.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، تنها در مسیر جنوب به شمال نواب از میدان ۹ دی دارای بار ترافیکی سنگینی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: راهور ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار