نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (۲۷ بهمن)

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ٧ دیدار پیگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ٧ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، بوستون سلتیک و فیلادلفیا به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم فیلادلفیا با درخشش جیسون تی تام موفق شد با اختلاف امتیاز فیلادلفیا را در هم شکست و با نتیجه ۱۳۵ بر ۸۷ این تیم را شکست داد و سی و یکمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. بوستون با پیروزی در این دیدار با ۳۴ پیروزی و ۲۵ شکست در رده ششم کنفرانس شرق ایستاده است. فیلادلفیا هم در این دیدار بیست و سومین شکست خود را تجربه کرد و با ۳۴ پیروزی و ۲۳ شکست در رده پنجم جدول کنفرانس شرق قرار گرفت.

در این دیدار جیسون تی تام از بوستون با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۶ پاس منجر به گل (دابل دبل) بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم یانیس آنتتوکومپو از میلواکی با کسب ۲۹ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست یارانش نشد.

در دیگر دیدار بامداد امروز، میلواکی باکس و ایندیانا پیسرز به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم میلواکی باکس با فوق درخشش یانیس آنتتو کومپو موفق شد با نتیجه ۱۳۵ بر ۸۷ این تیم را شکست دهد و سی و ششمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. میلواکی با پیروزی در این دیدار با ۳۶ پیروزی و ۲۳ شکست در رده سوم کنفرانس شرق باقی ماند. ایندیاناپیسرز هم در این دیدار چهلمین شکست خود را تجربه کرد و با ۱۹ پیروزی و ۴۰ شکست در رده سیزدهم جدول کنفرانس شرق جای گرفت.

در این دیدار یانیس آنتتو کومپو از میلواکی با کسب ۵۰ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل (دابل دبل)، بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم بادی هیلد از ایندیاناپیسرز با کسب ۳۶ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش شد.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • کلیولندکاوالیرز ١۶ – ١٢۴ آتلانتاهاکس
  • دالاس ماوریکس ١٠٧ – ٩٩ میامی هیت
  • بوستون سلتیک ١٣۵ – ٨٧ فیلادلفیا
  • ایندیانا پیسرز ١١٩ – ١٢٨ میلواکی باکس
  • شارلوت هورنتس ١٢٠ – ١٢۶ مینی سوته تیمبرولوز
  • ممفیس گریزلیز ١٢١ – ١٠٩ نیو اورلند پلیکانز
  • لس آنجلس کلیپرز ٩۶ – ١٠٣ فینیکس سانز

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار