رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور:

مدارک فنی‌وحرفه‌ای بین‌المللی است

رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور گفت: دوره‌ها و مدارک ارائه شده توسط سازمان فنی و حرفه‌ای بین‌المللی و قابل ترجمه است.

باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: بر اساس آمار رشته‌های فنی، تعمیرات تخصصی، آی تی و فناوری اطلاعات در‌ کشورهای دیگر‌ با استقبال بیشتری روبه رو هستند.

به گفته حسینی نیا افرادی که می‌خواهند از فرصت‌های شغلی خارج از کشور استفاده کنند از طریق کاریابی‌های مجاز می‌توانند از مدارک فنی‌و حرفه‌ای استفاده کنند و منعی ندارد و این مدارک مورد تایید سازمان بین المللی کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
ای کاش این سازمان مزخرف هر چه زودتر منحل بشه یا بره زیرنظر مجموعه یک وزارتخانه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
بعنوان کارمند سازمان اموزش وفنی وحرفه ای که ۲۰سال دارم فعالیت میکنم، مدیران و روسای این فقط به فکر خودشون وامارسازی امارسازی هستن، چسبیدن به میزی که هیچ آینده ای براشون متصور نیست چه رسد به کارمندان بدبخت سازمان. تمام فعالیت‌های این سازمان فقط وفقط امارسازی در پرتال است وهرکس آمار بیشتری در پرتالش داشته باشه آدم بهتری است وسازمان هم اینو به اون بالا ارجاع میده که ما اینقدر نفر ساعت اموزش داشتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
از پس اموزش هاشون عالیه! حتی این سازمان هم به سوی کمیت و تولید آمار رفته! تا مدیران بتونن دو دستی جایگاه خودشونو خفظ کنن!
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
بله این گفته درسته من خودم کارمند این سازمان هستم مسئولین این سازمان واقعا آدمهای بیخودی هستند که فقط لاف میزنندنه جسارت دفاع ازمعیشت کارکنان سازمان در سطح کشور رو دارند ونه در فکر افزایش بهره وری وشایسته سالاری کلا به فنا رفتیم.
آخرین اخبار