پیام تسلیت روسای کل نیرو‌های مسلح و سپاه در پی درگذشت سردار مهدوی نژاد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای عروج شهادت گونه سردار مهدی مهدوی نژاد را تسلیت گفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - در پی درگذشت سردار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه بر اثر عوارض ناشی از جراحت‌های شیمیایی دوران دفاع مقدس، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج آسمانی و شهادت گونه جانباز عالیقدر سردار سرافراز و پرافتخار اسلام سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها صبر و تحمل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی دوران دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) خانواده مکرم و آحاد همکاران و همرزمان وی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر و درخشان آن سردار بزرگ و دلاور در خدمت به اسلام و میهن اسلامی و دفاع سلحشورانه از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی طی بیش از چهار دهه اخیر به ویژه در هشت سال دفاع مقدس که در سنگر آن مفتخر به مدال جانبازی شده بود، برای همیشه پویا، زنده و راهگشای نسل‌های امروز و فردای جامعه اسلامی خواهد بود.

از درگاه خداوند متعال برای آن سردار گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهدای کربلا و برای بیت شریف وی و ادامه دهندگان راه آن مجاهد نستوه ثبات قدم و دوام توفیق در صراط مستقیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

پیام تسلیت روسای کل نیرو‌های مسلح و سپاه در پی درگذست سردار مهدوی نژادهمچنین سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت شهادت گونه‌ی سردار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه بر اثر عوارض ناشی از جراحت‌های شیمیایی دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

عروج شهادت گونه سردار سرافراز سپاه اسلام جانباز عالیقدر "سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد" جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه و از فرماندهان و پیشکسوتان پیشتاز سنگر‌های هشت سال دفاع مقدس، پس از سال‌ها تحمل عوارض ناشی از جراحت‌های شیمیایی، را سوگمندانه به خانواده معظم و همرزمان دلاور وی تبریک و و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک مجاهدت‌های آن سردار فرهیخته، جانباز فداکار و پاسدار مخلص و مومن انقلاب اسلامی که صحیفه حیات و زندگی او در دفاع مقدس و دیگر سنگر‌های حساس و خطیر پاسداری از آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی این سرزمین از جمله در جایگاه فرماندهی لشکر‌ها و تیپ‌های رزمی و سپاه‌های استانی به ویژه در استان‌های پرافتخار سمنان، گیلان، قم و یزد نوشته شده است، برای همیشه ماندگار و در صحنه‌های شکوهمند و شکوهمند آینده کشور الهام بخش مدافعان انقلاب و ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب با گرامیداشت نام، یاد و نقش آفرینی‌های ارجمند و افتخار آمیز آن سردار شجاع و جانباز گرانقدر از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای وی غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معظم و عموم مصیب دیدگان و بازماندگان مکرم صبر، شکیبایی، سکینه قلبی و ثبات قدم در صراط اسلام و ولایت، مسئلت می‌نمایم"

سردار مهدی مهدوی نژاد از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پس از سال‌ها تحمل رنج جانبازی دعوت حق را لبیک گفت.

این سردار اسلام در سالروز میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) بر اثر عوارض شیمیایی حاصل از دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

درگذشت سردار مهدوی نژاد از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان، سردار مهدوی نژاد از اهالی سرخه بود و بیش از ۱۰۰ ماه فرماندهی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی در تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و مسئولیت جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کارنامه خدمات خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.