آغاز عملیات اجرایی ۱۳ طرح عمرانی و خدماتی در شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: عملیات اجرایی ۱۳ طرح عمرانی و خدمات‌ شهری با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال روز چهارشنبه در آیینی با حضور مسئولان محلی و استانی در شادگان آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - امید صبری پور در آیین آغاز این طرح‌ها گفت: عملیات اجرایی ساخت مجموعه ورزشی پارک شهرک شهید منتظری با مشارکت بنیاد علوی آغاز شده و طرح‌های عمران شهری و روستایی در شهرستان شادگان در آستانه عید نوروز شتاب گرفته است.

 او  بهسازی و روکش آسفالت شهرک شهید منتظری، بهسازی و روکش آسفالت منطقه چومه سیدعلوان، روکش آسفالت خیابان‌های حُر و ایثارگران و کاشت نخل در بلوار فتح المبین همچنین کف پوش گذاری این بلوار در کنار نصب تابلو‌های مزین به تصاویر شهدا با مشارکت بنیاد شهید را  از جمله طرح‌های برنامه ریزی شده در جهت عمران شهری و روستایی در شادگان عنوان کرد  که عملیات اجرایی آن‌ها از امروز آغاز شد.

به گفته سرپرست فرمانداری شادگان  بازسازی مجموعه شهربازی پارک شهر، نصب و راه‌اندازی آب نمای میدان امام (ره) و نیز احداث ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی در سطح پارک‌های شهر از دیگر طرح‌ها برشمرد و گفت: بهسازی و آسفالت فاز سه خیابان سعدی، رنگ آمیزی جدول، بلوار، میادین و پارک‌های سطح شهر نیز در شادگان آغاز شده است.

این مقام مسئول گفت: برخی از این طرح‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و برخی دیگر نیز در نیمه اول سال آینده افتتاح می‌شود.

آقای صبری پور  روند اجرای پروژه‌های مختلف در شهر شادگان را مطلوب دانست و گفت:  در جهت خدمت به مردم عملیات اجرایی طرح‌های مختلف عمران شهری در شادگان شروع شده است.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.