مهار آتش سوزی کانکس در کمربندی شیراز

آتش سوزی کانکس نگهبانی در محل جمع آوری ضایعات در کمربندی شهرک صنعتی با تلاش آتش نشانان مهار و از آتش سوزی ۵۰ انبار ضایعاتی جلوگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز اعلام کرد: شهروندان امروز با مشاهده این آتش سوزی طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در خواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله نیرو‌های آتش نشانی ایستگاه ۱۸ را به محل حادثه واقع در کمربندی شهرک صنعتی اعزام کرد.

در این حادثه، کانکس نگهبانی موجود در یک انبار ضایعاتی به علت سیم کشی نا ایمن دچار حریق شده بود، با توجه به مجاورت ۵۰ انبار ضایعاتی ۵۰۰ متری با چندین تن ضایعات، تیم اطفایی در کوتاهترین زمان خود را به محل حادثه رساندند.

آتش سوزی از کانکس نگهبانی موجود در یکی از انبار ها آغاز و هرآن نیز احتمال می‌رفت آتش به محوطه خارجی سرایت کند و به دلیل همجواری دیگر انبار های ضایعاتی در محل بدون دیوار های جدا کننده، عدم اطفا به موقع شعله های آتش حادثه ای غیر قابل جبران را به دنبال داشت.

از این رو آتش نشانان با سرعت عمل با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی از چند جهت به خاموش کردن آتش پرداختند و موفق شدند علاوه بر مهار کامل این آتش سوزی، از سرایت آتش به محوطه انبارهای ضایعات جلوگیری به عمل آورند.

این حادثه مصدومی نداشت و پس از پاکسازی و برقراری ایمنی محل به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار