وقوع ۲ انفجار مهیب در شرق اوکراین

منابع خبری از وقوع ۲ انفجار مهیب در لوهانسک در جنوب شرقی اوکراین و آتش‌سوزی در یکی از مهمترین خطوط انتقال گاز به اروپا خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان - منابع خبری اعلام کردند صدای انفجاری مهیب در لوهانسک در جنوب شرقی اوکراین به گوش رسید.

به گفته این منابع انفجار در یکی از مهمترین خطوط انتقال گاز به اروپا روی داده و صدای تیراندازی و درگیری پس از این انفجار شنیده شده است.

المیادین به نقل از اسپوتنیک نوشت مقامات جمهوری لوهانسک از بمباران خط لوله تأمین‌کننده گاز طبیعی اروپا که از لوهانسک می‌گذرد، خبر دادند.

خبرگزاری ریانووستی روسیه به نقل از خبرنگار خود گزارش داد پس از یک انفجار مهیب در لوهانسک، یک خط لوله انتقال گاز (دروژبا) دچار آتش‌سوزی شد.

ریانووستی نوشت به گفته «لوهانسک گاز» (Luganskgaz) پس از تماس‌ها درمورد آتش‌سوزی، تیم‌های اورژانس به سمت خط لوله گاز در «مالایا ورگونکا» حرکت کردند.

انفجاری مهیب در خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا درلوهانسک 01


بیشتر بخوانید:


انفجار دوم در لوهانسک

منابع خبری از انفجار دوم در لوهانسک خبر دادند. به گفته منابع خبری صدای چندین انفجار در نتیجه گلوله باران حومه دونتسک توسط شبه‌نظامیان اوکراینی شنیده شده است.

گفته می‌شود سخنرانی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا درمورد اوکراین پس از انفجار لوهانسک ۳۰ دقیقه به تعویق افتاد.

الجزیره نیز نوشت کاخ ریاست‌جمهوری فرانسه (الیزه) در این باره مدعی شد: «گزارش‌های بمب‌گذاری در شرق اوکراین نگران‌کننده است، زیرا روسیه قبلاً از چنین رویدادهایی به عنوان بهانه استفاده می‌کرد.»

رسانه‌های محلی به نقل از مقامات گزارش می‌دهند که تصاویر جدید میزان آسیب به یک خط لوله گاز را نشان می‌دهد که منفجر شد و سپس در لوگانسک آتش گرفت.

«لوگانسک گاز» پس از ارزیابی خسارت اعلام کرد که علت هر دو انفجار در خط لوله گاز «خرابکاری» بوده است.

انفجاری مهیب در خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا درلوهانسک 02

انفجاری مهیب در خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا درلوهانسک 03

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
تو یه گزارش دیگه نشون میداد بخاطر تنها یک  انفجار خط لوله، ملت خونه هاشون رو ول کردن دِفرار
اینها دیگه چه آدم های ترسویی هستند علنا ده ها کشور که راس اون قدرت اول دنیا هست دارند ازتون حمایت میکنن دیگه نباید بخاطر یه انفجار اینجوری پیامی به طرف مقابل بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
این آمریکا هر جور هست میخواد یک جنگی راه بندازه چون مجبوره راهی برای فروش تسلیحاتش درست کنه، کار ابر استکبارها همینه تا دنیا دنیا باشه، این کشورها ابر قدرت نیستند در اصل باید این کشورهای آدم کش رو ابر استکبار، ابر نامرد یا هر چیزی که در خور کشورهای آدم خور و آدم کش هست باید نامگذاری کرد نه ابر قدرت، ریشه این کشورها با کشتار و چپاول و غارت بوجود اومده و تا وجود داشته باشند باید برای بقای خودشون به همین صورت پیش برن، کشورهای غربی پایه وجودشونو با استعمار گری و بیگاری کشیدن از کشورهای ضعیف بدست آوردن پس هرگز نباید به خوب شدن این کشورها امید داشت چون این کشورها ابر استکبار هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
بیا پایین برامون داستان نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
حاج پوتین شروع کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
اوکراینستان
آخرین اخبار