زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در ملکان فراهم است

فرماندار ملکان از فراهم بودن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت: ستاد توسعه شهرستان نیز با استقرار در محل فرمانداری برای حمایت از سرمایه‌گذاران آماده است.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -آقای بهمن قائلی گفت: مسئولان شهرستان از تولید و اشتغال‌زایی حمایت کرده و به دور از تشریفات اداری نسبت به رفع موانع اقدام می‌کنند.

 سرمایه‌گذاران توسط ستاد توسعه شهرستان شناسایی و جذب می‌شوند و در حال حاضر هیچ مشکلی در امر تاسیس واحد‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در شهرستان ملکان وجود ندارد.

پرونده سرمایه‌گذاران در ابتدای ورود آنان به عرصه اشتغال‌زایی مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از کسب تاییدیه‌های لازم، زمین مورد نیاز و سایر تسهیلات و زیرساخت‌ها با همکاری دستگاه‌های مربوطه تامین می‌شود.

 فاز دوم شهرک صنعتی ملکان تا خردادسال آینده برای احداث واحد‌های جدید مهیا می‌شود،علاوه بر ناحیه صنعتی که با ظرفیت کامل فعالیت می‌کند، در فاز اول شهرک صنعتی نیز ۱۵۰ قطعه زمین واگذار شده که ۲۸ واحد در این زمین‌ها به بهره‌برداری رسیده و حدود ۷۰ واحد در حال احداث است، اما در بقیه قطعه‌ها اقدامی صورت نگرفته است.

در صورتی که سرمایه‌گذاران برای احداث واحد تولیدی در زمین‌های خالی شهرک صنعتی ملکان اقدام نکنند، این زمین‌ها با قیمت‌های فروخته شده بازپس گرفته شده و به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار خواهد شد.

لیلا مصری رئیس ستاد توسعه و سرمایه‌گذاری ملکان و مدیر شبکه توزیع برق این شهرستان نیز در این جلسه مهیا بودن شرایط زیست محیطی و زیربنایی سرمایه گذاری در این شهرستان را یادآوری کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرمایه گذاری ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.