معرفی بیش از ۲۰۰ طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل در رشت

معاون فرماندار رشت گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ طرح مشاغل خانگی برای استفاده از تسهیلات حمایتی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت -  زهرا میر اعلمی با اشاره به اهمیت حمایت از مشاغل خانگی و مشاغل آسیب دیده از بحران همه گیری کرونا گفت: امسال ۲۰۷ طرح اشتغال خانگی و حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا برای استفاده از تسهیلات حمایتی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گفته او پس از بررسی تقاضا‌ها و شناسایی طرح‌های واجد شرایط دریافت تسهیلات، بانک رفاه کارگران با اعطای ۴ هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال تسهیلات، ۸۱ درصد و بانک توسعه تعاون با اعطای یک هزار و ۹۵۷ میلیارد ریال تسهیلات، ۶۰ درصد عملکرد داشته اند.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری رشت همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون از مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای اعطای تسهیلات ایجاد اشتغال خانگی؛ ۸۵ درصد اعتبارات توسط اداره صمت، ۷۲ درصد توسط میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ۶۳ درصد توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۵۶ درصد توسط جهاد کشاورزی جذب شده است.

زهرا میر اعلمی، معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری رشت

خانم میر اعلمی با بیان اینکه حفظ مشاغل موجود و ایجاد مشاغل خانگی نقش مهمی در امنیت اقتصادی جامعه دارد، خواستار تسریع در روند بررسی تقاضا‌های بهره‌مندی از تسهیلات توسط بانک‌های عامل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.