شهردار منطقه دو خرم آباد خبر داد؛

تعریض و آزادسازی بخشی از معبر شهدای شرقی خرم آباد

شهردار منطقه دو خرم آباد پس از امضای پروانه ساخت مجتمع پزشکی – تجاری دکتر ساکی پور گفت: طی چند روز آتی بخشی از معبر شهدای شرقی تعریض و آزادسازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -محمد فتحی بیرانوند با بیان اینکه ساخت مجتمع پزشکی – تجاری دکتر ساکی پور که در ۸ طبقه و در قطعه زمینی به مساحت ۴۲۹ مترمربع احداث خواهد شد، گفت: با شروع عملیات اجرایی ساخت این پروژه و عقب نشینی ناشی از آن حدود ۲۰۰ متر مربع از خیابان مزبور و کوچه همجوار آن آزادسازی و بخشی از پروژه تعریض این معبر اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به کندی اجرای پروژه مذکور در طول ۲۰ سال گذشته افزود: شهرداری خرم آباد برای اجرای کامل این پروژه آماده هرگونه همکاری با مالکین املاک باقیمانده در این پروژه جهت صدور پروانه ساخت و اعطای تراکم تشویقی بابت مساحت اراضی واقع در مسیر تعریض می‌باشد.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: در نظر داریم در صورت مراجعه مالکین محترم در فرجه زمانی معین که ضرورت اجرای آن به تصویب شورای محترم اسلامی شهر خواهد رسید، امتیازات تشویقی دیگری برای مالکین باقی مانده در نظر گرفته شود.

شهردار منطقه دو خرم آباد در پایان از تلاش‌های سعید فتوحی شهردار خرم آباد جهت تعریض و آزادسازی بخشی از معبر شهدای شرقی تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است بخشی از این مجتمع بزرگ، به عنوان مرکز انجام جراحی‌های محدود برای اولین بار در خرم‌آباد مورد بهره برداری خواهد گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.