درخشش وزنه برداران بابلسری و بهنمیری در کشور

وزنه برداران ملی پوش بابلسری و بهنمیری با درخشش در فینال مسابقات لیگ برتر وزنه برداری جوانان کشور به مدال طلا و برنز دست یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-محمدتوفیق پوزش که با پیراهن تیم فولاد خوزستان در دسته ۹۶ کیلو وزنه می‌زد توانست وزنه‌های ۱۵۰ کیلو و ۱۹۱ کیلو را در حرکات یک ضرب و دو ضرب مهار کند و با مجموع ۳۴۱ کیلو، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دسته ۸۹ کیلوگرم رقابت‌ها هم، اسماعیل رضاتبار وزنه بردار بهنمیری تیم عقاب تهران در جایگاه سوم ایستاد.

او در حرکات یک ضرب و دوضرب به ترتیب، وزنه‌های ۱۳۶ کیلو و ۱۶۹ کیلو را بالای سر برد تا با رکورد مجموع ۳۰۵ کیلو، عنوان سوم رقابت‌های لیگ وزنه برداری جوانان کشور را پس از علی کشتکار از تیم فولاد خوزستان و صاحب بدیعی از نیروی زمینی تهران به خود اختصاص دهد.

فینال لیگ برتر وزنه برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور از روز ۲۸ بهمن تا دوم اسفندماه جاری در سالن وزنه برداری ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

در پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ وزنه برداری جوانان باشگاه‌های کشور، تیم‌های فولاد خوزستان با مجموع ۱۴۹۶ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

مناطق نفت خیز جنوب با کسب ۱۴۱۰ امتیاز نایب قهرمان شد و عقاب نیروی هوایی هم با ۱۳۴۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

۵۶ وزنه بردار جوان از تیم‌های نیروی زمینی، عقاب نیروی هوایی، فولاد خوزستان، مناطق نفت خیز جنوب، مس رفسنجان، زیروه اردبیل و فتح دانه مرودشت در این مسابقات به روی تخته رفتند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار