دولت باید به تولیدکنندگان نوشت افزار داخلی یارانه پرداخت کند

تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است که دولت باید یارانه‌ای برای تولیدکنندگان داخلی در نظر گرفته بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت نباید مانع تولید کنندگان نوشت افزار شود .بلکه باید سهمیه کامل به آن‌ها بدهد. تولید کننده اصلی کاغذ، دولت است و چاره‌ای جز این ندارد که حمایت‌هایش در این زمینه جدی‌تر باشد و اگر یارانه‌ای برای نوشت افزار در نظر گرفته می‌شود، برای تولید کنندگان داخلی باشد.

به گفته کنعانی مقدم اکنون با توجه به شرایط کرونایی که کمتر نوشت افزار خریداری می‌شود، تولیدکنندگان باید این فرصت را غنیمت بشمارند و تولید بیشتر و با کیفیت‌تر داشته باشند.

 سید رضا فاطمی امین وزیر صمت،پیشتر گفته بود که « ۱۵ درصد کاراکترهای نوشت‌افزار اکنون ایرانی- اسلامی هستند، تولید نوشت‌افزار این حوزه ۲ برابر شده و حدود صد کسب و کار وارد این فضا شدند که پنج هزار محصول تولید می‌کنند و این مسائل قابل افتخار است.»

چندی پیش هم رهبر انقلاب در پیامی خطاب به تولید کنندگان نوشت افزار گفتند « نوشت‌افزار، در شمار کالاهای حیاتی برای امروز و فردای هر کشور است. تولید باکیفیت آن نیز برای کشور تولید کننده، مایه‌ی افتخار است. از این که مجموعه‌هائی در کشور ما بر این اقدام افتخارآفرین همت گماشته و گامهای موفقیت‌آمیز برداشته‌اند، خرسندم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار