برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه در عراق

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت : نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری عراق در فروردین ماه سال آینده با معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کرمانشاه در بغداد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- حیدریان گفت : در روز ۲۸ بهمن ماه یازدهمین جلسه ستاد سرمایه گذاری استان کرمانشاه با هدف هماهنگی برای حضور مؤثر در نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری عراق با حضور مسئولان دستگاه‌های دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد.

به گفته مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری عراق از هشت تا یازدهم فروردین ماه سال آینده در بغداد برگزار می‌شود و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه در این نمایشگاه به اتباع عراقی و سایر کشور‌ها معرفی می‌شود.

کشور‌های مصر، عربستان، ترکیه، امارات، اردن، قطر و سایر کشور‌های حوزه خلیج فارس در نمایشگاه بین المللی سرمایه‌گذاری حضور دارند، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاران در استان کرمانشاه است.

محور‌ها و طرح‌های قابل ارائه در این نمایشگاه از جمله حوزه مسکن، بیمه، صنعت، نفت و گاز، تأمین سرمایه و مناطق آزاد، است استان‌ها تا نوزدهم اسفند ماه برای ثبت نام در حوزه‌های مختلف مهلت دارند.

 ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق موقعیتی منحصر به فرد برای معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و جلب سرمایه‌گذاران خارجی در بخش‌های مختلف است.

جلب سرمایه گذاری مشترک ایران و کشور‌های خارجی و منطقه آزاد مشترک از اهداف مهم حضور در این همایش است و از دستگاه‌های مرتبط دولتی و فعالان بخش خصوصی درخواست می شود از توان و قابلیت‌های استان کرمانشاه به نحو مطلوب به کارگیری و استفاده کنند.

شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند با ثبت نام در سامانه غزال از حمایت‌های مالی صندوق نوآوری و شکوفایی بهره‌مند شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار