شهردار ارومیه

والیبال ایران با والیبالیست‌های ارومیه شناخته می‌شود

شهردار ارومیه گفت: ارومیه مهد والیبال است، در این مهد والیبال؛ مردم ارومیه چه منفعتی برده اند؟!

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه -  حسین مهدی‌زاده در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه، در مورد باشگاه داری شهرداری گفت: باید تصمیمات‌مان عقلانی باشد، این شهر دریایی از بازیکن هست، امروز در عایدات و قرارداد‌های بازیکنان چرا باید ارومیه‌ای نباشد؟!

وی می گوید: مگر باشگاه شهرداری با عوارض پرداختی مردم ارومیه اداره نمی‌شود؟! پس چرا باید مردم این شهر از این منفعت بی بهره باشد.

شهردار ارومیه گفت: از بدو تشکیل باشگاه، بالغ بر یکصد میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم افتخار هم می‌کنیم هزینه کرده‌ایم، ولی می‌توانیم این را به سمت محلات ببریم به سمت مردم و استعدادیابی کنیم.

مهدی زاده گفت: امروز والیبال ایران البته که با والیبالیست‌های ما شناخته می‌شود در دنیا شناخته می‌شود، ولی مردم ارومیه چه نفعی از این موضوع دارند؟!

وی معتقد است: والیبال ارومیه به جایی رسیده که طرف می‌آید و در والیبال به اوج می‌رسد و بعد پرواز می‌کند و می‌رود؛ ریالی عاید شهروند ارومیه نمی‌شود!

شهردار ارومیه گفت: امروز از محلات حسین آباد، وکیل آباد یا دانشکده از شهروند عوارض دریافت می‌کنیم و می‌دهیم به یک بازیکن غیربومی! و اگر ظرفیت بازیکن بومی وجود دارد چرا از آن استفاده نمی‌کنیم؟!

مهدی زاده می گوید: باشگاه ورزشی لازم است، و دنبال راهکار قانونی هستیم که باشگاه را حفظ کنیم و در این موضوع باید به شکل منطقی و در شأن و جایگاه مردم ارومیه و شهروندان تصمیم بگیریم.

شهردار ارومیه گفت: بله درست است که والیبال برند این شهر است و باید از این برند استفاده کنیم، ولی واقعیت ها باید امروز به ما توضیح داده شود در سال ۱۳۹۵ که بدهی داشتیم چرا به موقع پرداخت نکرده‌اند؟! بدهی، آن زمان با مبلغ جزئی قابل پرداخت بود الان موضوع کلانی شده است!

حسین مهدی‌زاده اوایل شهریور ماه امسال با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار ارومیه انتخاب شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.