مدیریت میدان میوه وتره بار اراک به شهرداری واگذار شد

بعد از گزارش انتقادی باشگاه خبرنگاران جوان امروز با مصوبه کارگروه تنظیم بازار اراک مدیریت میدان میوه وتره بار به شهرداری واگذار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - جلسه کارگروه تنظیم بازار اراک با حضور اعضاء و ادارات مربوطه برگزار شد که واگذاری مدیریت میدان تره بار اراک به شهرداری یکی از مصوبات این کارگروه بود.

همچنین ایجاد بازارچه‌های محلی از دیگر مصوبات این کرگروه بود و تصمیم گیری در مورد کشتارگاه طیور اراک به جلسات بعدی موکول شد.

امیر هادی فرماندار شهرستان اراک در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار اراک در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اراک با بیان اینکه واگذاری مدیریت میدان میوه وتره بار اراک به شهرداری به زودی اجرایی می‌شود دراین باره توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

در تلاش هستیم با سامان دهی میدان میوه و تره بار اراک قیمت میوه و تره بار ثابت شود تا از افزایش بی رویه و تفاوت قیمت‌ها در نقاط مختلف جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان اراک گفت: وضعیت میدان میوه و تره بار اراک شایسته نیست و شهرداری اراک برای ایجاد بازارچه‌های محلی ظرف ۲۰ روز ساز و کار ایجاد بازارچه‌ها را ارائه خواهد کرد.

میدان میوه و تره بار اراک از ١٩ سال پیش از مرکز شهر به خارج از شهر اراک در فاصله ۱۰ کیلومتری محدودی شهری منتقل شد.

میدان میوه و تره بار فعلی اراک دارای ١٤٠ غرفه فعال است و متولی ساخت و مدیریت آن پیش از این تعاون روستایی بود

۲۸ دیماه امسال باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی گزارشی انتقادی  با عنوان " آشفته بازار میوه اراک در نبود میدان‌های میوه و تره بار منطقه‌ای" منتشر کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.