زارع:

دبیرخانه نذر مهارت در فارس افتتاح می‌شود

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فجر فارس از افتتاح دبیرخانه نذر مهارت در استان همزمان با روز مهندس خبر داد که در آن مهندسان ساختمان داوطلب به صورت رایگان به نیازمندان خدمات ارائه می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  نیما زارع در نشست خبری به مناسبت ۵ اسفندماه مصادف با روز مهندس گفت: همزمان با این روز دفتر نذر مهارت در قالب یک دبیرخانه در ساختمان شماره ۲ نظام مهندسی ساختمان استان فارس افتتاح می‌شود که مهندسان ما در آن به صورت رایگان خدماتشان را به افراد نیازمند یا سیل‌زدگان، زلزله زدگان و ... ارائه می‌کنند.

او گفت: همزمان با روز مهندس تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد که مهندس هستند به همت بسیجیان مهندس آزادسازی می‌شوند.

زارع گفت: در سراسر استان فارس نیز میز خدمت با همکاری راه و شهرسازی، بسیج مهندسین، نظام مهندسی ساختمان، شهرداری و دیگر متولیان حوزه مسکن راه‌اندازی شده است که در آنجا به صورت تجمیعی به مردم خدمات‌رسانی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فجر فارس با اشاره به در دست ساخت بودن یادمان شهدای مهندس و جانمایی آن در بزرگراه مهندسین شیرازاز رونمایی از ماکت این المان همزمان با روز خبر داد.

او گفت: برگزاری رزمایش کمک مومنانه، تجلیل از خانواده‌های معزم شهدای مهندس، دیدار جامعه بسیج مهندسین فارس با فرمانده سپاه فجر، تجلیل از مهندسان بسیجی برتر، حمایت از آثار مکتوب مهندسین پژوهشگر از دیگر برنامه‌های بسیج مهندسین است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.