مطب پزشک قلابی در شازند پلمب شد

فردی که در شازند جعل عنوان پزشکی کرده بود به دستگاه قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -  عبد الرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان شازند به اشاره به پلمب یک مطب پزشکی غیر مجاز در این شهرستان در این زمینه توضیحاتی به شرح زیر عنوان کرد.

ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان شازند در تحقیقاتی از جعل عنوان پزشک و راه اندازی غیرقانونی مطب از سوی فردی در یکی از محله‌های شهرستان شازند مطلع شدند.

در تکمیل تحقیقات پلیس، مطب این فرد که با طبابت غیر قانونی و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامت و جان شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی و بلافاصله در هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی از ماموران این پلیس به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شازند، به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

در زمان حضور تیم اعزامی در محل، مشاهده شد که این مطب پزشکی، به صورت غیرقانونی در حال فعالیت بوده و متصدی مطب نیز با پوشش فرم پزشکی در حال فعالیت است و هیچ گونه مدرک پزشکی معتبری برای ارائه ندارد.

از این محل تعدادی وسایل پزشکی کشف و محل فعالیت بدون مجوز این فرد با دستور مقام قضائی پلمپ و متصدی آن نیز برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان با اشاره به اینکه طرح‌های بازدید از صنوف به صورت مستمر ادامه دارد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.