شهردار شهرکرد:

کاهش بروکراسی‌های اداری زمینه حضور سرمایه‌گذار در شهرکرد را فراهم می‌کند

جاپلقی گفت: رفع موانع و کاهش بروکراسی اداری می‌تواند زمینه‌ساز حضور سرمایه‌گذاران در شهرکرد و استان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای جاپلقی در نشست با موسس مدرسه سرمایه‌گذاری در ایران با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری‌های موفق، ویترینی برای جذب سرمایه‌گذاری در آینده است، گفت: برخی از موانع به ویژه بروکراسی‌های زاید باید کاهش یابد تا شاهد بهبود روند حضور سرمایه‌گذاران در شهرکرد باشیم.

تلاش ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است لذا تسریع در رفع موانع و حل مشکلات یکی از خواسته‌ها و دغدغه مدیریت شهری است بنابراین به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم.


بیشتر بخوانید


اگر از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر را احصا کنیم و جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم، می‌توانیم در زمان کمتری به توسعه شهر کمک کنیم.

شهرکرد از دو مدل اوراق مشارکت و وام و سرمایه مشارکتی استفاده کرده است

آقای نعیم مؤسس مدرسه سرمایه‌گذاری در ایران در ادامه نشست گفت: در حال حاضر با توجه به بودجه تعریف شده سرانه هر فرد در شهرکرد ۲ میلیون تومان می‌باشد که این سرانه هم ممکن است محقق نشود.

سرانه متوسط کشوری ۳ میلیون تومان است که شهرکرد نسبت به متوسط کشوری عقب بوده و با این سبک و سیاق نمی‌توان شهر را اداره کرد.

رقم بهینه سرانه برای هر نفر در حال حاضر ۱۵ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

اگر شهرکرد بخواهد به رقم بهینه دست یابد باید بودجه ۳ هزار میلیارد تومانی داشته باشد.

۱۸۸ مدل و سیستم وجود دارد که شهرکرد به رقم بهینه برسد، در حال حاضر شهرکرد تنها از دو مدل اوراق مشارکت و وام و سرمایه مشارکتی استفاده کرده است.

اگر از ۱۸۸ مدل تنها ۶ مدل در شهرکرد مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند به سرانه متوسط کشوری دست یابد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار