ادعای گیتی پسندی‌ها درباره مجوز حرفه‌ای فوتسال تکذیب شد

سازمان لیگ فوتسال ایران ادعای گیتی پسندی‌ها درباره مجوز حرفه‌ای را تکذیب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- کنفدراسیون فوتبال آسیا روز دوشنبه خبر داد که در ادامه تصویب طرح صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال، باشگاه‌های فوتسال هم شامل این قانون خواهند شد. طبق اعلام سایت AFC این طرح از سال ۲۰۲۳ به صورت آزمایشی انجام می‌شود و از سال ۲۰۲۴ اجباری خواهد شد.

چندی پیش مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند اصفهان ادعا کرد تنها باشگاهی که در لیگ برتر فوتسال ایران مجوز حرفه‌ای دارد گیتی پسند است. به گفته او مسئولان AFC بعد از سفری که ۲ سال پیش به اصفهان انجام دادند، مجوز حرفه‌ای این باشگاه را تایید کردند.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال در این خصوص گفت: از زمانی که من به سازمان لیگ آمده ام هیچ باشگاهی مجوز حرفه‌ای نگرفته است. من از سال ۱۳۹۸ وارد سازمان لیگ شده ام. شاید مجوز گیتی پسندی‌ها به زمان قبل از حضور من مربوط می‌شود.

حضور تیم‌های کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا نیازمند داشتن مجوز حرفه‌ای است که AFC آن را در ۵ بخش معیار‌های ورزشی، معیار‌های زیرساختی، معیار‌های پرسنلی و اداری، معیار‌های قانونی و معیار‌های مالی دسته بندی کرده است.

مشابه این طرح چند سال است که در فوتبال آسیا اجرا می‌شود و تیم‌هایی که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کنند، باید قبل از آن مجوز حرفه‌ای را به دست آورده باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار