جانشین نداجا مطرح کرد؛

نیروی دریایی، پیام رسان قدرت نرم ایران در اقصی نقاط عالم

امیر دریادار کاویانی گفت: نیروی دریایی پیام رسان قدرت نرم و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط عالم است.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت و مجتمع آموزشی شهید نامجو در حسن رود بازدید کرد.

امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی در جمع دانش پژوهان این مرکز گفت: امروز نظام اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی ایران در منطقه صاحب اقتدار است و ان شاءالله در تداومش در دنیا سربلند و پرچم نظام اسلامی به دست شما جوانان در دنیا به اهتزاز در خواهد آمد.

او نیروی دریایی را پیام رسان قدرت نرم و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط عالم دانست و گفت: ما موظفیم بنا به فرمان مقام معظم رهبری پیام راهبردی انقلاب اسلامیمان را به تمام دنیا مخابره کنیم.

همرزمان شما مسیر ۴۵ هزار کیلومتری را تا سواحل غرب آفریقا پیمودند، در جایی که نظام سلطه بر ملت‌های آن منطقه تسلط کامل دارد، نیروی دریایی ارتش پیام استقلال خواهی و آزادیخواهی انقلاب اسلامی ایران را مخابره کرد.

به گفته جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش همه جنگ روانی دشمن با استفاده از ابزار‌های رسانه بر علیه جوانان است، بنابراین باید هوشیار و آگاه باشیم در تهدیدات فضای مجازی و راهمان در تداوم مسیر مستقیم انقلاب اسلامی باشد.

سفر جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش به گیلان

 دریادار کاویانی در سفر به گیلان، ضمن دیدار با فرماندهان و دانش پژوهان، خانه رفاهی دانش آموز و مرکز صدا و تصویر را افتتاح و از پروژه‌های عمرانی نظیر ساخت منازل مسکونی ۹۶ واحدی و آموزشگاه نظامی و اماکن مجتمع شهید نامجو در حسن رود نیز بازدید کرد.

سفر جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش به گیلان

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.