قصرشیرین عملکرد خوبی در زمینه تجارت دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : قصرشیرین در زمینه مبادلات تجاری با داشتن ۲ مرز مهم در کشور عملکرد خوبی در زمینه تجارت دارد، با دستور و تاکید استاندار و اجرای اقدام‌های لازم امیدواریم شاهد روان‌سازی صادرات در مرز باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهزاد باباخانی گفت : با توجه به قولی که به استاندار کرمانشاه دادیم باید خیلی از مشکلات و موارد جزیی قبل از اتمام سال برطرف شود و مهمترین این موارد و مشکلات موجود در مرز پرویزخان شامل برطرف کردن گره‌های ترافیکی مرز، بهسازی آسفالت مسیر ورودی و ساماندهی و زیباسازی بلوار ورودی مرز، خط کشی وروشنایی مسیر است.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه مرز رسمی پرویزخان به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به تنهایی ۵۳ درصد حجم صادرات به عراق از این مرز انجام می‌شود، اما با وجود این خوبی ها، نابسامانی‌ها و مشکلاتی داریم که در مرز‌ها بازدید‌ها را به صورت مداوم خواهیم داشت تا فقط مصوبه خالی نباشد و روند اجرایی شدن آن تسریع شود.

وظایف شرکت انبار‌های عمومی که هم اکنون در مرز پرویزخان مستقر است باید خدمات عمومی را در مرز انجام دهد و خدمات رفاهی و وضعیت سرویس بهداشتی این مرز بین المللی زیبنده نیست که باید سامان دهی شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار