لزوم رفع مشکل سوخت ماشین آلات سنگین در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل تامین سوخت ماشین آلات سنگین در استان تا ۲۰ اسفند رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - کیامرث حاجی زاده در جلسه کمیته سوخت‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکلات ماشین‌آلات سوخت تا ۲۰ اسفند خبر داد و گفت: از اواخر پارسال مشکلاتی در حوزه سوخت ماشین آلات سنگین به وجود آمد که با تشکیل ستاد کمیته سوخت و پیگیری این کمیته این مشکلات رفع شد.

او با بیان اینکه تا دو ماه پیش حوزه فنی استانداری لیست ماشین‌آلات سنگین را تایید و از این طریق سهمیه سوخت به آن‌ها اختصاص داده می‌شد گفت: صاحبان ماشین‌آلات سنگین پروانه کسب دریافت کنند و بر اساس پروانه کسب و ثبت‌نام در سامانه صدف به آن‌ها سوخت تعلق می‌گیرد.

حاجی زاده گفت: صاحبان ماشین‌آلات سنگین تا ۲۰ اسفند مهلت دارند که پروانه کسب دریافت کرده و زیرساخت‌های لازم از جمله تعمیرگاه و پارکینگ ماشین آلات سنگین را ایجاد کنند.

او با بیان اینکه تعدادی از صاحبان ماشین‌آلات سنگین پروانه کسب دریافت کردند و عده ای هم تاکنون در این زمینه اقدامی نکرده‌اند، گفت: دریافت پروانه کسب ماشین آلات سنگین از صنعت و معدن موجب شناسنامه‌دار شدن آن‌ها و در نتیجه جلوگیری از قاچاق سوخت می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تاکید بر تشکیل صنف ماشین‌آلات سنگین گفت: برای ایجاد زیرساخت‌های ماشین‌آلات سنگین در استان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.