بهره برداری از شبکه سیگنال رسانی زمینی استان سمنان

شبکه سیگنال رسانی زمینی استان سمنان همزمان با سراسر کشور در ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس سازمان صداوسیما و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید

باشگاه خبرنگاران جوان  سمنان - پروژه سیگنال رسانی زمینی شبکه‌های صداوسما با هدف قطع وابستگی به سیگنا‌ل‌های ماهواره‌ای و استقلال در پخش برنامه‌های تولیدی و زنده صداوسیما با همکاری شرکت ارتباطات زیر ساخت وسازمان صداوسیما اجرا شد.
با اجرای پروژه سیگنال رسانی زمینی شبکه‌های صداوسیما پوشش ۹۰ درصدی برنامه‌های رادیو و تلویزیونی و ارتقای کیفیت شبکه‌ها و پایداری در ارتباطات و دریافت تصاویر مهیا می‌شود.

پروژه شبکه سیگنال رسانی زمینی صداوسیما با اعتبار ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال با همکاری شرکت ارتباطات زیر ساخت و سازمان صداوسیما در ۳۹۲ ایستگاه سیگنال رسانی در کشور اجرا شد.

در استان سمنان نیز با اجرای پروژه شبکه سیگنال رسانی زمینی ۳ ایستگاه پرقدرت و متوسط از طریق خطوط زمینی به سایت اصلی متصل شد.

سید محمد رضا سادات حسینی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت استان سمنان هم با بیان اینکه از این پس سازمان صداوسیما به سیگنال‌های ماهواره‌ای وابستگی ندارد گفت: با اجرای این پروژه تمام سیگنال‌ها شبکه‌های صداوسیما از بستر فیبر نوری، امکانات رادیویی و ماکروویو تامین می‌شود.

بهنام سلیمی معاون فنی صداوسیمای مرکز سمنان گفت: با اجرای این پروژه مردم استان سمنان می‌توانند برنامه‌های شبکه‌های مختلف را با کیفیت بهتر و پایداری بیشتر شبکه‌ها دریافت کنند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.