برخورد جدی با نانوایی‌های متخلف باغملک

رئیس اداره صمت باغملک گفت: طی گشت مشترک بازرسی از نانوایان شهرستان با متخلفان برخورد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -آقای باقری گفت: با حضور کارشناسان بهداشت و جمعی از مسئولان از نانوایی‌های شهرستان بازرسی به عمل آمد.

به گفته او در این بازدید میزان وزن چانه، کیفیت نان، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت ساعات پخت نانوایی‌ها مورد بررسی و تذکرات لازم به متصدیان نانوایی‌ها داده شد.

تعدادی پرونده تخلف صنفی در این زمینه تشکیل گردید که جهت اعمال جریمه به تعزیرات حکومتی ارسال و در اسرع وقت رسیدگی خواهند شد.

با توجه به افزایش قیمت نان وبرای جلوگیری از کم فروشی، عدم کیفیت نان، عدم رعایت ساعات پخت و تعطیلی خودسرانه و فروش آرد، مصوبات بازدارنده‌ای در شورای تامین و کارگروه آرد ونان شهرستان به شرح ذیل مصوب گردید که در صورت رعایت نکردن این مصوبات بانانوایان متخلف برخورد قانونی صورت میگیرد.

کلیه نانوایان ملزم به رعایت ساعات پخت،  به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اخذ مدرک فنی پخت نان می‌باشند (دراین خصوص دوره آموزشی پخت نان توسط فنی و حرفه‌ای برگزار خواهد شد) و به ازای هر گرم کسری چانه یک کیسه آرد از سهمیه نانوایی متخلف کسر و ازیک هفته تایک ماه پلمپ میگردد.

در صورت فروش آرد و تعطیلی خودسرانه، پروانه کسب نانوایی متخلف ابطال و سهمیه آن به سهمیه نانوایان فعال ورضایتمند اضاف میگردد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.