سمیعی: یزدانی تا پایان خدمتش نمی‌تواند در لیگ برتر فوتبال بازی کند

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: سیاوش یزدانی در صورت اعزام به خدمت سربازی نمی‌تواند در لیگ برتر بازی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - فرشید سمیعی، سخنگوی باشگاه استقلال گفت: با توجه به این که  پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال  بسته شده، سیاوش یزدانی در صورت اعزام به خدمت سربازی نمی‌تواند در لیگ برتر بازی کند و تیم ملی را هم از دست می‌دهد. علاوه بر این،  یزدانی در تاریخ ۸ اسفند ۳۰ ساله می‌شود، اما برگه اعزام او ۸ روز زودتر خورده بود و طبق قانون او می‌توانست مقابل فجر سپاسی بازی کند.

باشگاه استقلال قصد داشت خدمت سربازی مرادمند و یزدانی را به تعویق بیاندازد، اما سازمان نظام وظیفه اعلام کرد که این ۲ بازیکن باید به سربازی بروند و  خودشان را به پادگان محل خدمت معرفی کنند.   

 سخنگوی باشگاه استقلال همچنین اعلام کرده  که  نام محمد حسین مرادمند در لیست ۵۰ نفره رجیستر شده در فدراسیون فوتبال دیده می‌شود و طبق قانون، باید خدمت سربازی او به تعویق بیفتد.  

سمیعی گفت: از فدارسیون فوتبال می‌خواهیم به موضوع سربازی سیاوش یزدانی ورود کند و ظرفیت‌های قانونی مثل تیم‌های دیگر شامل ۲ بازیکن استقلال هم شود. اگر مشکل یزدانی و مرادمند حل نشود یک مدافع آزاد خارجی جذب خواهد شد.

او در خصوص کنار گذاشته شدن غفوری از سوی کادرفنی و رسیدگی کمیته انضباطی باشگاه استقلال به وضعیت او گفت: اگر دست من بود، خبر محرومیت وریا غفوری را این طور رسانه‌ای نمی‌کردم. این بازیکن طی یکی دو روز آینده به تمرینات برمی‌گردد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۰:۴۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
آقای سمیعی و آقای آجرلو واقعا متأسفم واسه شماها که اینجوری دارین قانون رو دور میزنین بخدا شماها اگه سمتی رو تو یکی از نهادهای این مملکت داشتین چه بلاهایی سر این مردم نم آوردین و چه قانونی هایی واسه رسیدن به اهداف خودتون زیر پا نمیگذاشتین خجالت بکشین شرم و حیا هم بد چیزی نیست یه جوون نخبه و تحصیلکرده با مدارک لیسانس و فوق لیسانس و دکتری و پسادکتری بعد از فراغت از تحصیل با حقوق معین و بسیار بسیار ناچیز می بایست خدمت سربازی بره و دوسال از عمرشون صرف خدمت به مملکت کنه اون وقت آقای یزدانی و آقای مرادمند با قراردادهای نجومی چرا نباید به قانون عمل کنند چه گلی به سر این مملکت زدند اخه تاریخ اعزام مشخص شده، برگ سبز که مشخص میکنه کجا باید خدمت برن صادر شده چرا باید افرادی مثل روزبه چشمی و زبیر نیک نفس که مدرک تحصیلیشون سیکل ردی و یا نهایت دیپلم هستش و صدقه سر بیت المال و حق الناس به نون و نوایی رسیدن صحبت هایی رو بیان کنند که بنده نوعی و جووون هایی که سربازی اعزام شدن شرمسار بشیم، واقعا ننگ بر بی عدالتی شما دوستان مگر مسلمان نیستین مگه نماز و روزه نمیخونین و نمیگیرین چرا دارین با این کارها بی عدالتی رو گسترش میدین اخه چه چیزی عاید شماها میشه آقایان سمیعی و آجرلو، گویا از عصر آقازاده ها به عصرفوتبال زاده سوق پیدا کردیم به نظر من فوتبال ما حرفه ای که نیستش حتی با این طرز تفکر و نحوه بیان فوتبالیست های ما و مدیران که از بالا به پایین نگاه میکنن آماتور هم نیستش چرا جووون ایرانی با مدارک عالیه در صورتی که سرکار بره و بر فرض محال که حقوقش رو سر ماه بگیره و بازم بر فرض محال با حقوق رویایی ماهی 20میلیون تومان مجموعا 240 میلیون در سال درآمد داشته باشه و این فوتبال زده ها سالی حداقل 10 میلیارد درآمد داشته باشن اون هم واسه فوتبالی که هیچی عاید کسی نمیشه و از بیت المال پرداخت میشه، من به نوبه خودم نمیگذرم از حقم که تو سن 30 سالگی با مدرک تحصیلی دکتری دو سال خدمت سربازی رفتن نمیگذرم انشاالله آه من و همنوعان من دامن گیر دوستانی بشه با این کارها دارن ناحق حرف میزنن
آخرین اخبار