بیشترین شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ مربوط به تلفن ثابت است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۲ هزار و ۵۰۳ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ گفت: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات و به میزان ۲۲.۳۷ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - قاسم جلیلی‌نژاد با اشاره به سایر شکایات ثبت شده، گفت: کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه با ۱۹.۹ درصد، سرویس‌های داخلی پست استان با ۶.۴  درصد و خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول با ۸.۰۳ درصد در رتبه‌های بعدی است.

جلیلی نژاد گفت: از تعداد کل شکایات ثبت شده، ۲ هزار و ۳۵۳ مورد با ۹۴ درصد، با پاسخ این اداره کل همراه بوده و ۱۵۰ شکایت ثبت شده و باقی مانده نیز در دست رسیدگی هستند و بعد از حصول نتیجه به مشترکان اعلام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: در مورد اینترنت بیشترین شکایات مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات اینترنت، کیفیت سرویس ارائه شده و مشکلات مالی و تعرفه‌ای است.

جلیلی‌نژاد گفت: شکایات ثبت شده در این سامانه طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶.۵ درصد کاهش داشته است.

او گفت: مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بسته‌های شرکت طرف قرارداد در سامانه https://۱۹۵.cra.ir/ ثبت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.

جلیلی‌نژاد می گوید: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.