مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت:برنامه کادر فنی، انتخاب مدعیان از دل این مسابقات و تلاش آن‌ها در اردو‌های تمرینی است همچنین نتایج حضور نمایندگان ایران در تورنمنت‌های بین المللی تاثیر گذار است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - ایرج اسفندیاری فر گفت: در سال‌های اخیر جام تختی یکی از ملاک‌های انتخابی تیم ملی بوده و حضور کشتی گیران خوب داخلی و خارجی کیفیت مسابقات را افزایش داده است.

به گفته او در این دوره از پیکار‌ها کشتی گیران ایران و همچنین نمایندگان کشور ارمنستان، مبارزات قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

مربی تیم ملی ایران گفت: این رقابت‌ها به ویژه در چهار وزن ۵۵، ۶۰، ۷۲ و ۸۷ کیلوگرم در سطح بالایی برگزار شد، زیرا اصلی‌ترین نفرات حضور داشته و شاهد رقابت تنگاتنگی بودیم.

آقای اسفندیاری فر  می‌گوید:  معمولا در جام تختی تمام مدعیان حضور دارند که این موضوع به زیبایی مسابقات کمک می‌کند. همه کشتی گیران مدعی خوزستانی نیز حضور داشته و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

او گفت:  حضور نمایندگان داخلی و خارجی مدعی در این دوره از رقابت‌های بین المللی جام تختی، باعث بالا بردن سطح مسابقات شده است.

مربی تیم ملی ایران  خوزستان را خواستگاه کشتی فرنگی کشور دانست و گفت:  امیدوارم که مسئولان حمایت کنند و یک سالن بزرگ در شان کشتی خوزستان راه اندازی شود تا در آینده شاهد مسابقات بیشتری در این استان باشیم.

چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از روز چهارم اسفندماه با حضور کشتی گیران داخلی و نمایندگانی از ۲ کشور خارجی در سالن گیت بوستان اهواز آغاز و تا روز ششم اسفندماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشتی فرنگی ، جام تختی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.