انهدام باند تهیه و توزیع مواد محترقه در سلماس

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان سلماس، طی عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - سردار مسعود خرم نیا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط افرادی در شهرستان سلماس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی می گوید: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی متهمان؛ ۲ کارگاه تولید مواد محترقه را در یکی از محلات شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از محل؛ ۱۹ هزار و ۲۲۵ عدد انواع مواد محترقه, ۶۳۸ هزار و ۴۶۵ عدد لوازم پیش ساز مواد محترقه کشف و ضبط شد.

به گفته فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در این عملیات ۳ متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار خرم نیا در پایان از شهروندان درخواست کرد کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.