متخلفان کالای قاچاق در شهرستان گچساران اعمال قانون شدند

رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: محکومان متخلف در بخش کالا و خدمات در گچساران امسال ۱۵۱ میلیارد و ۹۸ میلیون ریال جریمه شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - علی گشتاسبی گفت: هزار و ۷۱۱ پرونده تخلف در بخش‌های مختلف امسال وارد تعزیرات حکومتی این شهرستان شد.

او می گوید: هزار و ۶۹۰ پرونده تخلف امسال در تعزیرات حکومتی مختومه شد.
 
به گفته رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران، ۴۹۸ فقره پرونده قاچاق کالا از سوی فرماندهی انتظامی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شد و در این زمینه متخلفان کالا و ارز ۸۳ میلیارد و ۶۷۳ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه شدند.
 
گشتاسبی تعداد پرونده‌های مختومه در بخش قاچاق کالا در این شهرستان را ۵۱۱ فقره اعلام کرد و اگفت: بخش اعظم کالا‌های قاچاق کشف‌شده در این شهرستان را مواد آشامیدنی، لوازم‌خانگی، پوشاک و مواد غذایی تشکیل می‌دهد.

او می گوید: حمایت از کالای ایرانی مستلزم مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ترویج فرهنگ صحیح و اصولی کالای ایرانی است.
 
به گفته رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران، همچنین امسال بیش از هزار و ۱۰۳ پرونده مربوط به بازاریان متخلف گچساران از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به تعزیرات حکومتی ارسال و پس از تعیین جریمه نقدی بر اساس نوع و میزان تخلف صنفی مختومه شدند.
 
گشتاسبی با بیان اینکه این تعداد متخلف بیش از ۲۸ میلیاردو ۱۶۱ میلیون و ۸۸۸ هزار ریال جریمه شدند گفت: بیشترین تخلف‌های صنفی در گچساران شامل گران‌فروشی و درج نکردن قیمت است.
 
او می گوید: از این تعداد پرونده وارده در بخش کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی شهرستان بیش از هزار و ۴۵ مورد مختومه شدند.
 
گشتاسبی گفت: حمایت از تولید داخلی و نظارت بر کالا‌های سلامت محور اصلی اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.