سرپرست سازمان مدیریت پساند شهرداری تبریز معرفی شد

طی حکمی از سوی سرپرست شهرداری تبریز، حسین نژاد اصغری به‌عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - آیین معارفه سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز ظهر امروز با حضور سرپرست شهرداری تبریز، معاون خدمات شهری شهردار و مدیران و کارکنان سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

آقای مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز  گفت : امیدواریم با همت جمعی تمام مدیران و کارکنان سازمان پسماند، شاهد بروز تحول‌هایی مثبت در این مجموعه باشیم.

انتخاب سرپرست یا مدیر از بین کارکنان خود مجموعه از جهت اشرافیت به ضعف‌ها و قوت‌های مجموعه می‌تواند اتفاقی نیک باشد.

گفتنی است؛ حسین نژاداصغری پیش از این قائم مقام سازمان مدیریت پسماند بود که معاونت مالی و اداری این سازمان را نیز در کارنامه دارد.

سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز نیز معرفی شد

همچنین طی حکمی از سوی مهدی یوسفی، سرپرست شهرداری تبریز، منوچهر جعفری به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری تبریز انتخاب شد.

گفتنی است؛ منوچهر جعفری از همکاران سابق اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز بوده و سابقه فعالیت در مطبوعات و رسانه‌های استانی به عنوان صاحب امتیاز و مدیرمسئول و سردبیر را در کارنامه خود دارد.

 پیش از این معاون مالی و اقتصادی سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز بود. مدیر فرهنگی باشگاه شهرداری تبریز، مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری منطقه یک، مدیر زیباسازی شهرداری منطقه ۱۱، مدیر روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تبریز از دیگر سوابق اجرایی منوچهر جعفری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.